مطالب مرتبط:
افشاگری رضا جاودانی در خصوص پرونده فساد فوتبال ایران: مجبور شدن به عوامل یک برنامه یه ساعت رولکس 600 میلیونی بدهند
افشاگری رضا جاودانی درباره فساد گسترده در فوتبال/ از رشوه ساعت رولکس 600 میلیونی به تهیه کننده صدا وسیما تا آپارتمان کرج به یک مدیر رسانه ای+فیلم
افشاگری بی سابقه و تکان دهنده رضا جاودانی درباره جزییات فساد در فوتبال
افشاگری بی سابقه رضا جاودانی درباره فساد در فوتبال / 97 برنامه را از فردوسی پور گرفتند 98 فسادها شروع شد!
افشاگری رضا جاودانی از فساد در فوتبال در کنار عادل فردوسی پور/ به تهیه کننده یک برنامه خانه دادند/ به یک مجری صداسیما یک ماشین دادند!
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 25 خرداد 1403 ساعت 12:102024-06-14ورزشي

واکنش فدراسیون فوتبال به افشاگری های رضا جاودانی درباره پرونده فساد


رییس کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال به اظهارات رضا جاودانی واکنش نشان داد.

- ورزشی جماران؛ ابوالفضل حسن زاده در گفت و گو با سایت فدراسیون فوتبال گفت: حفظ حرمت و آبروی افراد مورد تأکید همیشگی ما بوده است.

از طرف دیگر، با عنایت به اصل برائت و اینکه تنها رکن قانونی رسیدگی به جرایم اشخاص حقیقی و حقوقی مرجع قضایی صالحه است، با توجه به صحبت های مطرح شده از سوی رضا جاودانی در مصاحبه با یک رسانه، این اظهارات صرفاً دیدگاه شخصی وی بوده و هیچ گونه ارتباطی با جایگاه تشکیلاتی نامبرده نداشته، ندارد و نخواهد داشت.

رییس کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال خاطر نشان کرد: ارکان قضایی فدراسیون طبق قوانین و آیین نامه های فیفا و کنفدراسیون فوتبال آسیا حق ندارد مصاحبه،گفت وگو و.

داشته باشند و این کار برای آنها ممنوع است.

اگر هم اطلاعاتی وجود دارد، می بایست در اختیار مراجع قضایی قرار بگیرد و در این باره فدراسیون فوتبال هم کمافی السابق همکاری های کامل و تنگاتنگی با مراجع ذیربط خواهد داشت.

روز گذشته رضا جادوانی عضو کمیته انضباطی فدراسیون با یکی از رسانه های ورزشی گفت وگویی داشت و درباره پرونده انضباطی باشگاه مس رفسنجان مواردی را بیان کرد که امروز واکنش رییس کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال را به دنبال داشت.


برچسب ها: فدراسیون فوتبال - فدراسیون - رییس کمیته انضباطی - رضا جاودانی - فوتبال - کمیته انضباطی - کنفدراسیون فوتبال آسیا
آخرین اخبار سرویس:

واکنش فدراسیون فوتبال به افشاگری های رضا جاودانی درباره پرونده فساد

واکنش فدراسیون فوتبال به افشاگری های رضا جاودانی درباره پرونده فساد