مطالب مرتبط:
امام خمینی (ره) تاثیرگذارترین مصلح جهان معاصر
وزیر کشور: شهدای خدمت تحول جدیدی در جمهوری اسلامی رقم زدند
روزنامه جمهوری اسلامی: در سالگرد امام خمینی بجای مطلوب نشان دادن امور به مردم گزارش بدهیم که جامعه اعتدال ندارد و دچار افراط و تفریط است
محمدمهدی اسماعیلی، وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، با حضور در انتخابات ریاست جمهوری ثبت نام کرد + فیلم
شهادت آیت اللە رییسی نقطە جدیدی از تحولات جمهوری اسلامی را رقم زد
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 13 خرداد 1403 ساعت 11:402024-06-02سياسي

نظام جمهوری اسلامی تاثیرگذارترین نظام در جهان معاصر است


معاون سیاسی اجتماعی استاندار سیستان و بلوچستان در همایش تبیین اندیشه های امامین انقلاب در قالب طرح ضحی، نظام جمهوری اسلامی ایران را تاثیرگذارترین نظام در جهان معاصر دانست.

- ایسنا/سیستان و بلوچستان معاون سیاسی اجتماعی استاندار سیستان و بلوچستان در همایش تبیین اندیشه های امامین انقلاب در قالب طرح ضحی، نظام جمهوری اسلامی ایران را تاثیرگذارترین نظام در جهان معاصر دانست.

رضا شریفی امروز یکشنبه در همایش تبیین اندیشه های امامین انقلاب در قالب طرح ضحی با گرامیداشت یاد و خاطره بنیانگذار فقید انقلاب حضرت امام خمینی(ره) و تسلیت ایام رحلت آن شخصیت بزرگ اظهار کرد: نظام جمهوری اسلامی تاثیرگذارترین نظام در جهان معاصر است و به لطف و برکت این نظام و خون شهدا در جای درستی ایستاده ایم و باید شکرگزار خداوند منان باشیم.

وی افزود: از همین روی حرکت کنونی همه مسئولین حرکت در مسیر خدمت و تلاش و ساختن هرچه بیشتر ایران اسلامی خواهد بود و بدانید هیچ خلل و خلایی در مسیر خدمت به مردم پیش نخواهد آمد.

شریفی ادامه داد: توسعه، پیشرفت، امنیت، اقتصاد، فرهنگ، دانش و همه و همه در گرو دستگاه تاثیرگذار تعلیم و تربیت است؛ اعتقاد داریم اثرگذاری، انسان سازی و ریل گذاری معلمان در مسیر تربیت دانش آموزان، ممتاز و برجسته بوده و خواهد بود.


برچسب ها: نظام جمهوری اسلامی - جمهوری اسلامی - استاندار سیستان و بلوچستان - سیستان و بلوچستان - نظام - جمهوری اسلامی ایران - اسلامی
آخرین اخبار سرویس:

نظام جمهوری اسلامی تاثیرگذارترین نظام در جهان معاصر است

نظام جمهوری اسلامی تاثیرگذارترین نظام در جهان معاصر است