مطالب مرتبط:
هادی صادقی، معاون قوه قضاییه: امام(ره) راه مقاومت را به مردم ایران و جهانیان آموخت/ امروز آزادگان دنیا فارغ از هر دین و مذهبی از دانشجویان مسلمان تا دانشگاه های آمریکا و اروپا برای دفاع از مردم مظلوم فلسطین به پا خواسته اند
با شکایت به قوه قضاییه، استقلال قهرمانی پرسپولیس را زیر سوال برد | داور بازی شان عضو کلاب هواداران بوده و در صفحه کمک داور، عکس نماد 6 منتشر شده!
با اعلام عجیب سرپرست مدیرعاملی آبی ها | با شکایت به قوه قضاییه، استقلال قهرمانی پرسپولیس را زیر سوال برد / داور بازی شان عضو کلاب هواداران بوده و در صفحه کمک داور، عکس نماد 6 منتشر شده!
بخشش مرد همسرکش به شرط کمک به تحصیل دانش آموزان محروم
فیلم/ توضیحات المیرا شریفی مقدم درباره مناظرات انتخابات ریاست جمهوری
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 16 خرداد 1403 ساعت 09:102024-06-05سياسي

توضیحات معاون قضایی قوه قضاییه درباره فرایند رسیدگی به پرونده ها در کمیسیون عفو و بخشش


معاون قضایی قوه قضاییه درباره فرایند رسیدگی به پرونده ها در کمیسیون عفو و بخشش توضیحاتی را ارائه کرد.

- معاون قضایی قوه قضاییه درباره فرایند رسیدگی به پرونده ها در کمیسیون عفو و بخشش توضیحاتی را ارائه کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از قوه قضاییه، حجت الاسلام والمسلمین صادق رحیمی، با اشاره به نحوه رسیدگی به پرونده ها در کمیسیون عفو و بخشش، گفت: در هر مرکز استان یک کمیسیون عفو و بخشش وجود دارد که رییس کل دادگستری، دادستان مرکز استان و مدیرکل زندان استان ریاست کمیسیون عفو و بخشش استان را تشکیل می دهد.

پرونده هایی که درخواست عفو دارند، ابتدا در کمیسیون عفو و بخشش استان بررسی می شوند و سپس نتیجه به کمیسیون عفو و بخشش مرکز اعلام می شود.

وی افزود: در کمیسیون عفو و بخشش مرکز، هر هفته جلسه ای در معاونت قضایی قوه قضاییه تشکیل می شود و پرونده ها رسیدگی می شوند.

اگر درخواست عفو رد شد، به کمیسیون عفو و بخشش استان اعلام می شود و چنانچه درخواست پذیرفته شد، پرونده تقدیم ریاست قوه قضاییه می شود.

معاون قضایی قوه قضاییه با اشاره به درخواست های عفوی که در ملاقات مردمی مطرح می شوند، اظهار کرد: چنانچه در ملاقات مردمی درخواست عفو و بخششی مطرح شود، آنگاه به کمیسیون عفو و بخشش مرکز درخواستش ارسال می شود و کمیسیون عفو و بخشش مرکزی نیز برای استعلام وض


برچسب ها: عفو و بخشش - کمیسیون - پرونده ها - قوه قضاییه - قضایی - بخشش - پرونده
آخرین اخبار سرویس:

توضیحات معاون قضایی قوه قضاییه درباره فرایند رسیدگی به پرونده ها در کمیسیون عفو و بخشش

توضیحات معاون قضایی قوه قضاییه درباره فرایند رسیدگی به پرونده ها در کمیسیون عفو و بخشش