مطالب مرتبط:
150 هزار واحد مسکونی در قالب صنعت شهرها احداث می شود
تعداد شهدای خبرنگار در جنگ غزه به 150 نفر رسید
چراغ سبز شورای شهر تهران برای احداث تراموا در پایتخت
فوری/پرداخت وام قرض الحسنه 150 میلیون تومانی به هر نفر از مددجویان | خبر خوش برای واریزی جدید مددجویان بهزیستی و کمیته امداد
شهید آیت الله رییسی ناجی صنعت و بخش کارگری استان مرکزی بود
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 23 خرداد 1403 ساعت 10:062024-06-12اقتصادي

احداث 150 هزار واحد مسکونی در قالب صنعت شهرها


رییس مرکز تحقیقات راه، مسکن و شهرسازی، گفت: برای احداث 150 هزار واحد مسکونی در قالب صنعت شهرها تفاهم انجام شده و زمین هایی نیز برای این منظور الحاق و یا شناسایی شده است که با مدل های مالی مختلف در قالب این حوزه ها احداث خواهد شد.

- ایسنا/زنجان رییس مرکز تحقیقات راه، مسکن و شهرسازی، گفت: برای احداث 150 هزار واحد مسکونی در قالب صنعت شهرها تفاهم انجام شده و زمین هایی نیز برای این منظور الحاق و یا شناسایی شده است که با مدل های مالی مختلف در قالب این حوزه ها احداث خواهد شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا و به نقل از پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (زنجان) محمدمهدی حیدری، اظهار کرد: صنعت شهر مهم ترین رویکرد دولت سیزدهم برای استفاده از مشارکت واحدهای تولیدی و صنعتی در فرآیند تأمین زمین کارکنان و کارگران است.

وی گفت: برای احداث 150 هزار واحد مسکونی در قالب صنعت شهرها با صنعت تفاهم و زمین هایی نیز با کمک صنعت الحاق و یا شناسایی شده است که با مدل های مالی مختلف در قالب صنعت شهرها احداث خواهد شد.

رییس مرکز تحقیقات راه، مسکن و شهرسازی، با بیان اینکه راهکار کنترل کیفی ساخت و سازها در طرح نهضت ملی مسکن ارائه گواهی نامه و تاییدیه فنی است، ابراز کرد: در ساخت و سازهای طرح نهضت ملی یکی از روش های کیفی سازی، استفاده از محصولاتی است که دارای گواهی نامه فنی از مرکز ه


برچسب ها: واحد مسکونی - صنعت - احداث - مسکونی - 150 هزار - مرکز تحقیقات - شهرسازی
آخرین اخبار سرویس:

احداث 150 هزار واحد مسکونی در قالب صنعت شهرها

احداث 150 هزار واحد مسکونی در قالب صنعت شهرها