مطالب مرتبط:
توهم جان زن 56 ساله اراکی را گرفت
قتل زن اراکی به خاطر توهم زدگی؛ کشف جسد در باغچه
قتل زن میانسال تحت تاثیر توهم مواد مخدر
ویدئو| نجات جان نوزاد و مادر با مشاور تلفنی کارشناس اورژانس بم
آتش به جان کاخ ورسای افتاد
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 23 خرداد 1403 ساعت 14:352024-06-12حوادث

توهم جان زن میانسال اراکی را گرفت


رییس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان مرکزی، از دستگیری قاتل معتادی که به خاطر توهم زن 56 ساله اراکی را در یکی از روستاهای اطراف شازند به قتل رسانده بود، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از برنا ، سرهنگ کامیار چهری در این خصوص افزود: در اولین روزهای اسفندماه سال گذشته، به دنبال اعلام مفقود شدن زن 56 ساله اراکی به پلیس آگاهی استان مرکزی، رسیدگی به موضوع در دستور کار ماموران اداره مبارزه با جرایم جنایی این پلیس قرار گرفت.

وی بیان کرد: پس از بررسی های مقدماتی از سوی ماموران، مشخص شد که فرد مورد نظر در بهمن ماه همان سال به یکی از روستاهای شهرستان شازند مراجعه و پس از آن به منزل خود بازنگشته است.

رییس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان مرکزی خاطرنشان کرد: با انجام اقدامات فنی و اطلاعاتی، ماموران پلیس آگاهی استان به مردی 67 ساله که ارتباط نزدیکی با مقتول داشت مشکوک و وی را دستگیر کردند.

سرهنگ چهری اظهار کرد: در بازرسی از خانه باغ محل زندگی فرد مظنون جسد مقتول که دفن شده بود کشف و به پزشکی قانونی منتقل شد.

وی ادامه داد: متهم در تحقیقات به عمل آمده از سوی ماموران در ابتدا منکر قتل مرحومه شد و فوت وی را ناشی از بیماری اعلام کرد اما در مواجهه با ادله و مدارک موجود لب به اعتراف گشوده و بیان کرد که در روز حادثه بر اثر مصرف مواد مخدر و توهمات ناشی


برچسب ها: پلیس آگاهی - استان مرکزی - فرماندهی انتظامی - ماموران - پلیس - استان - آگاهی
آخرین اخبار سرویس:

توهم جان زن میانسال اراکی را گرفت

توهم جان زن میانسال اراکی را گرفت