مطالب مرتبط:
درگذشت یک بازیگر در خانه اش
درگذشت بازیگر معروف در خانه اش
درگذشت بازیگر زن معروف در خانه اش
درگذشت یک بازیگر در خانه اش
بازیگر مطرح سینما در خانه اش درگذشت+عکس
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 29 خرداد 1403 ساعت 16:202024-06-18فرهنگي

فرانسه/ درگذشت یک بازیگر در خانه اش


این هنرپیشه که از چهره های مهم موج سینمای فرانسه محسوب می شود و در آثار سینماگران مطرحی چون «فدریکو فلینی»، «ژاک دمی»، «سیدنی لومت»، «برناردو برتولوچی» و «کلود للوش» نقش آفرینی کرده در خانه اش در پاریس و در سن 92 سالگی درگذشته است.

- این هنرپیشه که از چهره های مهم موج سینمای فرانسه محسوب می شود و در آثار سینماگران مطرحی چون فدریکو فلینی ، ژاک دمی ، سیدنی لومت ، برناردو برتولوچی و کلود للوش نقش آفرینی کرده در خانه اش در پاریس و در سن 92 سالگی درگذشته است.

آنوک اِمه بازیگر مطرح که در آثاری چون زندگی شیرین ساخته فدریکو فلینی و یک مرد و یک زن از کلود للوش ظاهر شده بود، در سن 92 سالگی درگذشت.

  به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، این هنرپیشه که از چهره های مهم موج سینمای فرانسه محسوب می شود و در آثار سینماگران مطرحی چون فدریکو فلینی ، ژاک دمی ، سیدنی لومت ، برناردو برتولوچی و کلود للوش نقش آفرینی کرده در خانه اش در پاریس و در سن 92 سالگی درگذشته است.

  آنوک اِمه بیشتر به خاطر بازی در مقابل ژان لویی در فیلم یک مرد و یک زن ساخته کلود للوش (1966) شناخته می شود که برای آن نامزدی اسکار بهترین بازیگر زن و برنده گلدن گلوب شد.

  او همچنین سابقه حضور در آثار برجسته سینمای هنری مانند زندگی شیرین و هشت و نیم از ساخته های فدریکو فلینی ، لولا به کارگردانی ژاک دمی ، مونپا


برچسب ها: فدریکو فلینی - سینمای فرانسه - نقش آفرینی - سینماگران - درگذشت - فرانسه - هنرپیشه
آخرین اخبار سرویس:

فرانسه/ درگذشت یک بازیگر در خانه اش

فرانسه/ درگذشت یک بازیگر در خانه اش