مطالب مرتبط:
همراهی ظریف با پزشکیان در میزگرد سیاسی/ واکنش ها به اظهارات نامزدها در مناظرات انتخاباتی
ظریف در میزگرد انتخاباتی پزشکیان در تلویزیون: بایدن قرار بود به برجام برگردد؛ نگذارید بگوییم در آن شش ماه تلخ چه گذشت/ معجزه هزاره سوم و جلیلی، جز تحریم برای کشور نیاوردند/ بایدن آمد پیچ را شل کرد و آقایان نفت فروختند؛ بگذارید ترامپ بیاید تا ببینید!
بمب انتخاباتی جواد ظریف برای مسعود پزشکیان
ظریف، کمپین انتخاباتی پزشکیان را وارد فاز جدیدی کرد
شوک ظریف به کمپین انتخاباتی پزشکیان /نتایج نظرسنجی ها تغییر کرد؟ +نمودار
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 29 خرداد 1403 ساعت 19:352024-06-18سياسي

ظریف در میزگرد انتخاباتی، برگی که پزشکیان رو کرد


حضور محمد جواد ظریف وزیر پیشین امور خارجه  و مهدی سنایی سفیر سابق ایران در روسیه همراه با مسعود پزشکیان در میزگرد اقتصادی شبکه سوم سیما فضای اجتماعی و دست کم رسانه ای  را به سود نامزد اصلاح طلبان و میانه روها در انتخابات ریاست جمهوری تغییر داده و کاستی .

- حضور محمد جواد ظریف وزیر پیشین امور خارجه  و مهدی سنایی سفیر سابق ایران در روسیه همراه با مسعود پزشکیان در میزگرد اقتصادی شبکه سوم سیما فضای اجتماعی و دست کم رسانه ای  را به سود نامزد اصلاح طلبان و میانه روها در انتخابات ریاست جمهوری تغییر داده و کاستی های مناظره اول را هم تا حد زیادی پوشش داده و جبران کرده است.

   عصر ایران؛ مهرداد خدیر- حضور محمد جواد ظریف وزیر پیشین امور خارجه  و مهدی سنایی سفیر سابق ایران در روسیه ( هر دو استاد مطالعات جهان) همراه با مسعود پزشکیان در میزگرد اقتصادی شبکه سوم سیما فضای اجتماعی و دست کم رسانه ای  را به سود نامزد اصلاح طلبان و میانه روها در انتخابات ریاست جمهوری تغییر داده و کاستی های مناظره اول ( دیشب) را هم تا حد زیادی پوشش داده و جبران کرده است.

   هر قدر پزشکیان در مناظره اول خسته به نظر می رسید و دوربین با تمرکز زیاده از حد نور، صورت او را سوخته نشان می داد در میزگرد امروز شاداب بود و به جای سه کاپشن سیاه و سورمه ای و قهوه ای همیشگی کت


برچسب ها: سفیر سابق ایران در روسیه - سفیر سابق ایران - انتخابات ریاست جمهوری - محمد جواد ظریف - مسعود پزشکیان - شبکه سوم سیما - نامزد اصلاح طلبان
آخرین اخبار سرویس:

ظریف در میزگرد انتخاباتی، برگی که پزشکیان رو کرد

ظریف در میزگرد انتخاباتی، برگی که پزشکیان رو کرد