مطالب مرتبط:
استاندار: طرح انتقال آبرسانی به همدان یادگار شهید رییسی است
افتتاح بیمارستان فوق تخصصی کودکان اکباتان در همدان
آغاز سرریز سد اکباتان همدان و برگزاری مراسم شکر گزاری+تصویر
سد اکباتان سرریز کرد
امیر آقایی به تئاتر برگشت
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 8 خرداد 1403 ساعت 11:202024-05-28اقتصادي

سد اکباتان به مدار آبرسانی شهر همدان برگشت   


مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان همدان از افزایش برداشت آب سد اکباتان خبر داد و گفت: در حال حاضر 1100 لیتر بر ثانیه از سد اکباتان برای شرب همدان برداشت می شود.

- ایسنا/همدان مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان همدان از افزایش برداشت آب سد اکباتان خبر داد و گفت: در حال حاضر 1100 لیتر بر ثانیه از سد اکباتان برای شرب همدان برداشت می شود.

فرهاد بختیاری فر اظهار کرد: الطاف الهی شامل حال ما شده و با توجه به بارش ها و پیش بینی وضعیت ذخیره سد اکباتان، برداشت آب از این سد، افزایش پیدا کرده است.

وی با بیان اینکه افزایش برداشت آب سد اکباتان از ابتدای خردادماه اعمال شده است، تصریح کرد: پیش از آن فقط 80 لیتر بر ثانیه آب از سد اکباتان برداشت می شد اما این مقدار در حال حاضر به ظرفیت 1100 لیتر بر ثانیه رسیده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب استان همدان، وی ادامه داد: در حال حاضر برداشت آب از سد تالوار برای تأمین آب شرب شهر همدان، به کمترین مقدار یعنی300 لیتر بر ثانیه کاهش پیدا کرده است.

وی همچنین خاطرنشان کرد: منابع موجود را باید مدیریت کنیم و نمی توانیم سد اکباتان را به عنوان منبع دائمی تأمین آب داشته باشیم چون در صورت استفاده 100 درصدی از آب این سد، فقط به مدت پنج ماه می توانیم آب شرب مورد نیاز شهر همدان را تأمین کنیم.


برچسب ها: سد اکباتان - اکباتان - برداشت - مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب - شرکت آب و فاضلاب - برداشت آب - همدان
آخرین اخبار سرویس:

سد اکباتان به مدار آبرسانی شهر همدان برگشت   

سد اکباتان به مدار آبرسانی شهر همدان برگشت