مطالب مرتبط:
باقری کنی: میدان و دیپلماسی باید پشتیبان هم باشند / امیدواریم دولت شهید رییسی به عنوان یک سرمایه پاس داشته شود
فروش نفت فروش نرفته دولت قبل با دیپلماسی فعال شهید رییسی
فروش نفت فروش نرفته دولت قبل با دیپلماسی فعال شهید رییسی
پزشکیان: دیپلماسی و مذاکره ذلت نیست
اولویت های دولت چهاردهم؛ سیاست خارجی متوازن و دیپلماسی اقتصادی
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 31 خرداد 1403 ساعت 08:152024-06-20سياسي

اهتزار پرچم «دیپلماسی رییسی»


این روزها که در پی شهادت آیت الله سیدابراهیم رییسی و هیات همراه ایشان فضای کشور دوباره انتخاباتی شده است، بحث سیاست خارجی به یکی از محورهای اصلی تبلیغات نامزدهای ریاست جمهوری چهاردهم تبدیل شده است.

- این روزها که در پی شهادت آیت الله سیدابراهیم رییسی و هیات همراه ایشان فضای کشور دوباره انتخاباتی شده است، بحث سیاست خارجی به یکی از محورهای اصلی تبلیغات نامزدهای ریاست جمهوری چهاردهم تبدیل شده است.

  به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، روزنامه وطن امروز در یادداشتی به قلم شهاب خادم نوشت: به لطف شورای نگهبان، خوشبختانه نامزدهای مختلف از طیف ها و جریان های سیاسی کشور حضور دارند و هر یک در حال تشریح برنامه های خود در حوزه های مختلف از جمله دیپلماسی و سیاست خارجی هستند.

1- اگر چه خطوط کلی سیاست خارجی ایران بر مبنای 3 اصل عزت، حکمت و مصلحت در سطح کلان تعیین و مشخص می شود اما دولت ها در اجرای این سیاست ها روش ها و طراحی های مخصوص خود را دارند؛ از این رو اجرای این سیاست ها می تواند منافع کشورمان را تامین کند یا آن را به قهقرا ببرد، همان طور که طی چند دهه گذشته سیاست خارجی ما دستخوش بالا و پایین های زیادی بوده و نتایج مثبت و بعضا فاجعه باری (مانند دهه 90) نیز برای ما به ارمغان آورده است.


برچسب ها: آیت الله سیدابراهیم رییسی - سیاست خارجی - نامزدهای ریاست جمهوری - سیدابراهیم رییسی - سیاست - محورهای اصلی - ریاست جمهوری
آخرین اخبار سرویس:

اهتزار پرچم «دیپلماسی رییسی»

اهتزار پرچم «دیپلماسی رییسی»