مطالب مرتبط:
ثبت نام 16400 نفر در سامانه صدور مجوز بازارهای سیار
دلیل ثبت نام نکردن محمد صدر در انتخابات چه بود؟
ثبت نام مسکن ملی از طریق سامانه www.tem.mrud.ir قابل انجام است
ثبت نام مسکن ملی از طریق سامانه www.tem.mrud.ir قابل انجام است
تهرانی ها منتظر گرمای بیشتر باشند
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 31 خرداد 1403 ساعت 01:302024-06-19اقتصادي

تهرانی ها در صدر ثبت سامانه جستجوی شغلی


آمارها حکایت از این دارد که تاکنون 18 هزار و 667 فرصت شغلی توسط کارفرمایان و کاریابی های استان تهران در سامانه جستجوی شغل بارگذاری شده است و حدود 7 هزار و 309 کارجو در سامانه ثبت نام و درخواست های شغلی خود را ارائه کرده اند.

- جستجوی شغل با هدف کاهش هزینه های جستجوی شغلی، اتصال سریع کارجویان و کارفرمایان، رضایت مندی مخاطبان و در نهایت ایجاد پویایی در بازار کار راه اندازی شد و در دی ماه 1400 مورد بهره برداری قرار گرفت.

سامانه جست و جوی شغل با هدف اتباط بین کارجویان و کارفرمایان، کاهش هزینه های جست وجوی شغل و ایجاد پویایی در بازار کار آغاز به کار کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازتسنیم،  این سامانه فرصتی است تا رضایت مندی استفاده کنندگان از خدمات کاریابی افزایش یافته و موجبات کاهش بروکراسی اداری، هزینه های جستجوی شغلی و بهبود عملکرد دفاتر کاریابی را فراهم نماید.

یکی از اقدامات این دولت بحث احیای سامانه جستجوی شغلی به منظور ایجاد پیوند بین کارجو و کارفرما بوده است که بدون هیچ واسه ای بتوانند در راستای افزایش مشارکت اقتصادی و ایجاد فرصت های شغلی گام بردارند.

 محمود کریمی بیرانوند, معاون اشتغال وزارت کار در روزهای گذشته با ذکر خاطره ای از رییس جمهور شهید گفت: پایان دی ماه 1401رییس جمهور به مرکز ستادی آمد و ما نیز مشغول گزارش کار به وی بودیم.


برچسب ها: سامانه - کارفرمایان - کاریابی - شغلی - کاهش هزینه - رضایت مندی - بازار کار
آخرین اخبار سرویس:

تهرانی ها در صدر ثبت سامانه جستجوی شغلی

تهرانی ها در صدر ثبت سامانه جستجوی شغلی