مطالب مرتبط:
اجتماع مردم در نکوداشت شهدای خدمت - رشت
مراسم یادبود شهدای خدمت درصدا و سیمای اصفهان
راه شهدای خدمت تداوم دارد
گردهمایی هنرمندان نقاش به مناسبت بزرگداشت شهدای خرمشهر و شهدای خدمت
مراسم عزاداری جامعه کارگری بمناسبت گرامیداشت شهدای خدمت
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 6 خرداد 1403 ساعت 16:152024-05-26اجتماعي

نکوداشت شهدای خدمت در مدینه منوره


مدیرکل حج و زیارت استان سمنان از نکوداشت شهدای خدمت توسط حجاج و زوار این استان در مدینه منوره خبر داد و گفت: خوشبختانه همه حجاج اعزامی از این استان در سلامت کامل هستند.

- قدرت الله چتری مدیرکل حج و زیارت استان سمنان 6 خردادماه از مکه مکرمه در ارتباط مجازی با خبرنگاران استان سمنان اظهار کرد: همه زائران استان سمنان در سلامت کامل و در وضعیت بسیار مطلوبی در مکه مکرمه و مدینه منوره به سرمی برند و طبق برنامه، اعزام تمام کاروان های استان در حال انجام است و مشکلی از این بابت خوشبختانه دیده نمی شود.

وی با بیان اینکه کاروان های حجاج استان سمنان در وضعیت خوبی به سر برده و اعمال حج خود را انجام می دهند، ادامه داد: زائران استان بعد از پنج روز در مدینه منوره و زیارت مرقد مطهر رسول الله(ص) و ائمه بقیع، راهی مکه مکرمه و سرزمین وحی شده اند و همه مقدمات برای حضور زائران در سرزمین وحی آماده شده و خادمان چشم انتظار حضور دیگر کاروان ها هستند.

مدیرکل حج و زیارت استان سمنان همچنین گفت: همه اقدامات طبق برنامه ریزی برای زائران انجام شده و مدیران و خادمان کاروان های زیارتی تمام تلاش خود را صورت داده تا برنامه های اسکان، اطعام، برنامه های زیارتی و فرهنگی کاروان ها با رضایت حداکثری حجاج همراه باشد.


برچسب ها: استان سمنان - استان - مدینه منوره - مکه مکرمه - سمنان - مدینه - سرزمین وحی
آخرین اخبار سرویس:

نکوداشت شهدای خدمت در مدینه منوره

نکوداشت شهدای خدمت در مدینه منوره