مطالب مرتبط:
سرلشکر صفوی: امنیت پایدار مردمی اساس تفکر و دکترین امنیتی شهید بروجردی بود
امنیت پایدار مردمی اساس تفکر و دکترین امنیتی شهید بروجردی بود
چالش تأمین پایدار خوراک صنایع معدنی استان یزد باید رفع شود
پورمحمدی: برنامه هفتم را درست نمی توان اجرا کرد/ در تدوین چهار برنامه توسعه نقش داشتم
سکته در احیا و بازسازی بافت تاریخی گرگان| برنامه مشخصی برای توسعه پایدار بافت وجود ندارد
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 27 خرداد 1403 ساعت 09:052024-06-16اقتصادي

نقش بی بدیل دامپزشکی در توسعه پایدار و تأمین امنیت غذایی


معاون توسعه مدیریت و منابع سازمان دامپزشکی کشور در دیدار با معاون سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان سیستان و بلوچستان گفت: نقش دامپزشکی در توسعه پایدار استان و تأمین امنیت غذایی و تولید ملی بی بدیل است.

- ایسنا/سیستان و بلوچستان معاون توسعه مدیریت و منابع سازمان دامپزشکی کشور در دیدار با معاون سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان سیستان و بلوچستان گفت: نقش دامپزشکی در توسعه پایدار استان و تأمین امنیت غذایی و تولید ملی بی بدیل است.

دکتر سید اصغر برایی نژاد معاون توسعه مدیریت و منابع سازمان دامپزشکی کشور در سفر به استان سیستان و بلوچستان، جهش تولیدات و حفظ سرمایه دامی کشور را در ارتباط مستقیم با ارتقاء و تامین اعتبار دامپزشکی دانست و افزود: استان سیستان و بلوچستان یک استان مرزی در همجواری دو کشور پاکستان و افغانستان قرار دارد و دارای مرز دریایی و ظرفیت های واردات، صادرات و ترانزیتی است.

وی بیان کرد: با وجود گستردگی استان، حجم بالای واحدهای دامی و مناطق صعب العبور به طور قطع ارتقاء و تأمین منابع مالی اداره کل دامپزشکی استان می تواند نقش موثری در افزایش تولیدات دامی با مشارکت مردم داشته باشد.

وی ادامه داد: در گذشته دور محور اصلی فعالیت های دامپزشکی بر واکسیناسیون، کنترل بیماری ها بویژه بیماری های مشترک بین دام و انسان و ق


برچسب ها: استان سیستان و بلوچستان - سیستان و بلوچستان - سازمان دامپزشکی کشور - دامپزشکی - سازمان مدیریت و برنامه ریزی - سازمان دامپزشکی - بلوچستان
آخرین اخبار سرویس:

نقش بی بدیل دامپزشکی در توسعه پایدار و تأمین امنیت غذایی

نقش بی بدیل دامپزشکی در توسعه پایدار و تأمین امنیت غذایی