مطالب مرتبط:
شهدای خدمت الگوی خدمت خالصانه و ولایتمداری را نشان دادند
اکران طرح الگوی زندگی علوی در پایتخت
تلاش رییس جمهور شهید برای گره گشایی از مشکلات مردم الگوی مدیران باشد
الگوی زندگی علوی در پایتخت اکران شد
سیره علمی امام جواد(ع) الگوی همگان باشد
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 19 خرداد 1403 ساعت 10:152024-06-08اقتصادي

الگوی مصرف آب در تهران مشخص شد


الگوی مصرف تعیین شده برای هر خانوار تهرانی 12 مترمکعب در ماه است و با رعایت الگوی مصرف تعیین شده در صورت کاهش مصرف دو برابر مبلغ پرداختی قبلی جایزه دریافت میکنند.

- به گزاش تابناک به نقل از مهر؛ محسن اردکانی با دعوت از تمامی مشترکان شرکت آب و فاضلاب استان تهران برای صرفه جویی حداقل 10 درصدی مصرف آب برای گذر بدون مشکل و نگرانی از تابستان گرم پیش رو، گفت: براساس دستورالعمل های تعیین شده، مشترکان پرمصرفی که مصارف خود را به زیر الگوی مصرف برسانند، به ازای هر مترمکعب مصرف کمتر از الگوی تعیین شده، جایزه خوش مصرفی به صورت بستانکاری در قبوض آنان لحاظ می شود.

به گفته وی مشترکان خوش مصرفی که مصارف آنان در سال گذشته زیر الگوی تعیین شده بوده است، در صورت کاهش هر مترمکعب مصارف خود، جایزه خوش مصرفی دریافت می کنند.

وی الگوی مصرف تعیین شده برای هر خانوار تهرانی را 12 مترمکعب در ماه اعلام و تصریح کرد: هم اکنون مشترکانی که الگوی مصرف تعیین شده را رعایت می کنند، در صورت کاهش مصارف خود، بیش از دو برابر مبلغ پرداختی قبلی جایزه خوش مصرفی دریافت خواهند کرد.

   مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان تهران درباره آخرین وضعیت تأمین آب شهروندان و مشترکان این شرکت، اظهار داشت: امسال چهارمین سال پیاپی خشکسالی را سپری می کنیم و یک ناترازی بین منابع و مصارف به


برچسب ها: مصرف - الگوی مصرف - مترمکعب - خانوار تهرانی - تهران - مصارف - جایزه
آخرین اخبار سرویس:

الگوی مصرف آب در تهران مشخص شد

الگوی مصرف آب در تهران مشخص شد