مطالب مرتبط:
فرماندار بهبهان: اولویت کشور مشارکت حداکثری مردم در انتخابات است
مکمل حماسه حضور مردم در مراسم تشییع شهدای خدمت، حماسه حضور در انتخابات است
اهل سنت و شیعه استان بوشهر حضور گسترده در انتخابات دارند
جدیدترین پیش بینی مشارکت مردم در انتخابات ریاست جمهوری
توضیح ستاد انتخابات رسانه ملی درباره علت تاخیر پخش «صف اول»
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 22 خرداد 1403 ساعت 17:202024-06-11سياسي

رسانه ها در راستای حضور حداکثری مردم در انتخابات تلاش کنند


سرپرست استانداری آذربایجان شرقی گفت: رسانه ها باید در راستای حضور حداکثری مردم در انتخابات تلاش کنند تا شاهد برگزاری انتخابات شکوهمند باشیم، - ایسنا/آذربایجان شرقی سرپرست استانداری آذربایجان شرقی گفت: رسانه ها باید در راستای حضور حداکثری مردم در انتخابات تلاش کنند تا شاهد برگزاری انتخابات شکوهمند باشیم، چون افتخار نظام در گرو مشارکت بیشتر مردم در انتخابات است.

تراب محمدی امروز (22 خرداد ماه) با حضور در ششمین نشست از سلسله نشست های رسم خدمت، اظهار کرد: 3232 شعبه اخذ رای در استان مستقر می شود و از لحاظ پشتیبانی و دستگاه احرازهویت، مشکلی در این استان وجود ندارد.

وی با بیان اینکه 10 درصد دستگاه مازاد برای استان در نظر گرفته شده تا در صورت آسیب، مشکلی در روند برگزاری به وجود نیاید، گفت: آموزش فرمانداران، بخش داران و متولیان انتخابات از دو روز پیش آغاز انتخابات و تا پایان هفته ادامه دارد.

مجریان انتخابات باید مثل انتخاب مجلس و بلکه بیشتر از آن، سلامت و اخلاق را رعایت کنند و هر فردی که در انتخابات دست دارد، حق ندارد له و علیه کاندیدایی حرفی بزند.

او با بیان اینکه استفاده دستگاه های دولتی از بیت المال برای تبلیغ یا هر چیز دیگری، جرم است، ادامه داد: درخواستی که از شما رسانه ها دارم این است که تمام مردم اعم از جوانان، اعضای ستادها


برچسب ها: انتخابات - حضور حداکثری مردم - استانداری آذربایجان شرقی - آذربایجان شرقی - حضور حداکثری - برگزاری انتخابات - آذربایجان
آخرین اخبار سرویس:

رسانه ها در راستای حضور حداکثری مردم در انتخابات تلاش کنند

رسانه ها در راستای حضور حداکثری مردم در انتخابات تلاش کنند