مطالب مرتبط:
شعار دهه امامت و ولایت سال 1403 ابلاغ شد
تعرفه واردات لاستیک در سال 1403 شفاف شد+ جدول تعرفه واردات لاستیک
تعرفه واردات لاستیک چقدر شد؟ (سال 1403)
تعرفه واردات لاستیک در سال 1403 شفاف شد+ جدول تعرفه واردات لاستیک
واکنش عضو شورا به عدم افزایش حقوق برخی کارگران فضای سبز در سال 1403/ گزارشاتی از بی قانونی پیمانکاران داریم
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 7 خرداد 1403 ساعت 15:452024-05-27سياسي

شعار دهه امامت و ولایت سال 1403 اعلام شد


مدیرعامل بنیاد بین المللی غدیر گفت: شعار دهه امامت و ولایت سال جاری، «امیرالمؤمنین (ع) معیار زندگی، الگوی حکمرانی» تعیین شده و به تمام وزارتخانه ها، - مدیرعامل بنیاد بین المللی غدیر گفت: شعار دهه امامت و ولایت سال جاری، امیرالمؤمنین (ع) معیار زندگی، الگوی حکمرانی تعیین شده و به تمام وزارتخانه ها، دستگاه های اجرایی، نهادهای عمومی و تشکل های مردمی ابلاغ شده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، حسین ظریف منش در جلسه تبیین برنامه های فرهنگ ساز و گرامیداشت غدیر با تسلیت شهادت آیت الله سیدابراهیم رییسی و سایر شهدای خدمت اظهار کرد: سه تن از این عزیزان از جمله رییس جمهور شهید سال های طولانی با عضویت در هیأت امناء بنیاد بین المللی غدیر توفیق خدمت به آستان مقدس امیرالمؤمنین (ع) را داشتند.

او در ادامه اظهار کرد: توسعه و تعمیق فرهنگ غنی غدیر و تبیین و ترویج آموزه های علوی و سیره عملی امیرالمؤمنین (ع) در ابعاد مختلف زندگی فردی و اجتماعی و.

در شکل گیری جامعه علوی و نیل به اهداف نظام مقدّس جمهوری اسلامی مبنی بر حرکت در مسیر تمدن نوین اسلامی مؤثر خواهد بود، که در این زمینه یکی از راه کارهای ایجاد انگیزه و تشویق مردم و مسئولین و جلب توجه اذهان جامعه به سوی ارزش های انسانی و الهی نمادسازی است.


برچسب ها: بنیاد بین المللی غدیر - دهه امامت و ولایت - امیرالمؤمنین - بین المللی - آیت الله سیدابراهیم رییسی - غدیر - وزارتخانه
آخرین اخبار سرویس:

شعار دهه امامت و ولایت سال 1403 اعلام شد

شعار دهه امامت و ولایت سال 1403 اعلام شد