مطالب مرتبط:
مکان استانداردی برای دفن پسماند در چهارمحال و بختیاری نیست
زن قاتل تبعه خارجی در گرمسار به دام پلیس افتاد/ دفن مقتول در حیاط خانه
دستگیری زنی که بعد از قتل مرد جوان جسدش را دفن کرد
کره شمالی 300 بالن زباله دیگر به کره جنوبی ارسال کرد
تداوم دعوای عجیب و غریب کره شمالی و جنوبی / پخش صدای بلند در مرز به تلافی پرواز بالن های زباله
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 20 خرداد 1403 ساعت 15:402024-06-09اقتصادي

دفن زباله بدیهی ترین اقدام در مدیریت پسماند است


معاون دفتر پسماند سازمان محیط زیست کشور با تاکید بر اینکه دفن زباله آسان ترین، بدیهی ترین و آخرین حلقه در مدیریت پسماند است، گفت: می توان از طریق درآمد فروش زباله های ارزشمند، - ایسنا/چهارمحال و بختیاری معاون دفتر پسماند سازمان محیط زیست کشور با تاکید بر اینکه دفن زباله آسان ترین، بدیهی ترین و آخرین حلقه در مدیریت پسماند است، گفت: می توان از طریق درآمد فروش زباله های ارزشمند، درآمد نجومی رقم زد و این هزینه را در مدیریت پسماند هزینه کرد.

پیام جواهری 20 خردادماه در جلسه کارگروه مدیریت پسماند چهارمحال و بختیاری با اشاره به اهمیت موضوع مدیریت پسماند در کشور، اظهار کرد: استان ها اگر در بدترین شرایط نیز قرار داشته باشند، اما بتوانند برنامه خوبی برای مدیریت پسماند ارائه دهند، می توانند در این حوزه اعتبار دریافت کنند.

معاون دفتر پسماند سازمان محیط زیست کشور با بیان اینکه وزارت کشور از چند محل برای موضوع مدیریت پسماند عوارض دریافت می کند، گفت: حدود 20 تا 30 درصد پسماند تولیدی در کشور ارزشمند است، اگر میانگین تولید روزانه زباله در کشور را 55 هزار تن برآورد کنیم، می توان از طریق درآمد فروش این زباله ها، درآمد نجومی رقم زد و این هزینه را در مدیریت پسماند هزینه کرد.


برچسب ها: مدیریت پسماند - پسماند - سازمان محیط زیست کشور - سازمان محیط زیست - مدیریت - محیط زیست کشور - چهارمحال و بختیاری
آخرین اخبار سرویس:

دفن زباله بدیهی ترین اقدام در مدیریت پسماند است

دفن زباله بدیهی ترین اقدام در مدیریت پسماند است