مطالب مرتبط:
دومین برنامه عمومی نجوم در سمنان برگزار می شود
نشست کمیته های 21گانه دومین کنگره شهدای مازندران برگزار شد + عکس
نشست زنان و مشارکت سیاسی در ایران برگزار شد
پویش «کارگر ایرانی، رأی ایرانی» در یزد برگزار می شود
جلسه هیئت امنای دانشگاه اسلامی غنا برگزار شد + عکس
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 30 خرداد 1403 ساعت 13:552024-06-19اجتماعي

دومین رصد شب های کویر در سمنان برگزار می شود


مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان سمنان از برگزاری دومین برنامه عمومی نجوم در زمینه رصد آسمان شب در سمنان خبر داد.

- ایسنا/سمنان مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان سمنان از برگزاری دومین برنامه عمومی نجوم در زمینه رصد آسمان شب در سمنان خبر داد.

مرتضی مزینانی، 30 خردادماه از برگزاری دومین برنامه عمومی نجوم در سال جاری شامل رصد آسمان شب، سیاره ها و ستارگان در مرکز استان سمنان خبر داد و اظهار کرد: رصد عمومی آسمان شب، سیاره ها و ستارگان به همت مرکز نجوم کانون پرورش فکری استان سمنان چهارشنبه شب، 30 خردادماه 1403 از ساعت 20 و 30 دقیقه در شهرک آوست سمنان در ابتدای خیابان پیامبر اعظم (ص) این شهر برگزار می شود.

وی با بیان اینکه شرکت عموم کودکان و نوجوانان استان سمنان به همراه خانواده هایشان در این برنامه آزاد است، از هیأت مدیره شهرک آوست سمنان برای هماهنگی برگزاری این رویداد علمی و سرگرمی قدردانی کرد.

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان سمنان افزود: تقویت فعالیت های حوزه علم و فناوری یکی از برنامه های کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان سمنان است که امسال به طور جدی در مراکز مختلف فرهنگی و هنری این کانون در سراسر استان سمنان پیگیری می شود.


برچسب ها: سمنان - استان سمنان - کودکان و نوجوانان - کانون پرورش فکری - مدیرکل کانون پرورش فکری - کانون پرورش فکری کودکان - برنامه عمومی
آخرین اخبار سرویس:

دومین رصد شب های کویر در سمنان برگزار می شود

دومین رصد شب های کویر در سمنان برگزار می شود