مطالب مرتبط:
اجرای محدودیت ترافیکی در پارک کوثر شهر ایلام
محدودیت ترافیکی جاده های شمالی کشور اعلام شد
جزییات محدودیت های ترافیکی آخر هفته در جاده ها
جزییات محدودیت های ترافیکی آخر هفته در جاده ها
تاکید سردار رادان بر استفاده بهینه از پهپاد در اجرای ماموریت های پلیس
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 30 خرداد 1403 ساعت 12:202024-06-19اجتماعي

اجرای محدودیت ترافیکی در محور فشم


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، سردار سید تیمور حسینی با اشاره به ترافیک محور فشم در روز های جمعه اظهار داشت: در محور فشم در بعد از ظهر روز های جمعه که مسافران در حال بازگشت هستند، - از اول تیر ماه خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، سردار سید تیمور حسینی با اشاره به ترافیک محور فشم در روز های جمعه اظهار داشت: در محور فشم در بعد از ظهر روز های جمعه که مسافران در حال بازگشت هستند، ما معمولا شاهد تراکم قابل توجهی، قبل از پل حاجی آباد هستیم که باعث می شود با ایستایی و ترافیک چندساعته خودرو ها مواجه باشیم.

وی افزود: در راستای کاهش بار ترافیکی و تسهیل تردد هموطنان عزیز، مقرر شد از روز جمعه اول تیر ماه، پلیس راه راهور فراجا در این محور محدودیت های ترافیکی و تردد را اجرا کند.

رییس پلیس راهور فراجا گفت: محدودیت تردد در محور فشم به این شکل است که از اول تیرماه در بعد از ظهر روز های جمعه از ساعت 17 تا ساعت 20 به مدت سه ساعت محور فشم به سمت تهران از پل حاجی آباد تا میدان زرد بند یکطرفه خواهد شد.

سردار حسینی خاطرنشان کرد: هموطنان عزیز در استان تهران، توجه داشته باشند که بعد از ظهر روز های جمعه، اول تیرماه تا پایان تابستان از ساعت 17 تا 20 امکان تردد از تهران به سمت فشم، دیزین، رودبار وقصران امکان پذیر نیست و این محدودیت به ج


برچسب ها: سردار سید تیمور حسینی - ترافیک - محور - محدودیت - ترافیکی - جمعه - محدودیت های ترافیکی
آخرین اخبار سرویس:

اجرای محدودیت ترافیکی در محور فشم

اجرای محدودیت ترافیکی در محور فشم