مطالب مرتبط:
بذرپاش: ثلمه بزرگی با شهادت رییسی به کشور وارد شد/ یک بار ندیدم رییس جمهور شهید علیه کسی سخن بگوید
ثلمه بزرگی با شهادت رییسی به کشور وارد شد/ یک بار ندیدم رییس جمهور شهید علیه کسی سخن بگوید
اسبقیان: جامعه ورزش قدردان محبت های رییس جمهور شهید خواهند بود
اهالی ورزش رییس جمهور شهید را بدرقه کردند
رییس جمهور شهید، دیپلماسی وزینی برای کشور بود
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 2 خرداد 1403 ساعت 14:002024-05-22ورزشي

دستاوردهای کلان ورزش کشور با کمک رییس جمهور شهید


معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه ای وزارت ورزش و جوانان به دستاوردهای کلان ورزش کشور که با کمک رییس جمهور شهید رقم خورد، اشاره کرد.

- معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه ای وزارت ورزش و جوانان به دستاوردهای کلان ورزش کشور که با کمک رییس جمهور شهید رقم خورد، اشاره کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، محمد شروین اسبقیان ظهر چهارشنبه در حاشیه مراسم تشییع رییس جمهور شهید از مسیر میدان انقلاب تا میدان آزادی، اظهار کرد: ارتحال شهادت گونه دکتر رییسی عزیز و هیات همراه ایشان را تسلیت عرض می کنم، یاد و نام همه آن ها را گرامی میدارم و به روح پاکشان سلام و صلوات می فرستم.

او افزود: باید از مردم انقلابی، مردان و زنانی که با غیرت آمدند تا با رییس جمهور انقلابی خود خداحافظی کنند، قدردانی و تشکر کنم.

معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه ای وزارت ورزش و جوانان با بیان این که امروز، صحنه شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی را در اذهان تداعی می کند، گفت: یاد و نام آن سردار بزرگ را نیز گرامی می دارم و به روح پاکش سلام و صلوات می فرستم.

اسبقیان افزود: جامعه ورزش کشور متشکل از فدراسیون های ورزشی، ورزشکاران، مسئولان وزارت ورزش و جوانان و وزیر انقلابی جناب آقای هاشمی در مراسم با شکوه خداحافظی با پیکر شهدای راه خدمت حضور پیدا کردند که جای قدردانی دارد.


برچسب ها: معاون توسعه ورزش قهرمانی - وزارت ورزش و جوانان - رییس جمهور - ورزش - ورزش و جوانان - ورزش قهرمانی - وزارت ورزش
آخرین اخبار سرویس:

دستاوردهای کلان ورزش کشور با کمک رییس جمهور شهید

دستاوردهای کلان ورزش کشور با کمک رییس جمهور شهید