مطالب مرتبط:
شیک و خنک در تابستان؛ کدام پارچه برای کت و شلوار تابستانی بهتر است؟
ارزانترین عطر شیرین و خنک زنانه برای تابستان
روش ثبت نام خودرو تغییر کرد
تابستان و کلاس هایش
گرم ترین تابستان تاریخ!
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 9 خرداد 1403 ساعت 07:302024-05-29بين الملل

با این 5 روش، خودرو خود را در تابستان خنک نگه دارید


با نزدیک شدن به تابستان داغ، بار دیگر خنک نگه داشتن کابین خودرو به دغدغه اصلی رانندگان تبدیل شده است! اینجا به معرفی روش هایی کم خرج و ساده برای انجام این کار می پردازیم.

- با نزدیک شدن به تابستان داغ، بار دیگر خنک نگه داشتن کابین خودرو به دغدغه اصلی رانندگان تبدیل شده است! اینجا به معرفی روش هایی کم خرج و ساده برای انجام این کار می پردازیم.

با نزدیک شدن فصل تابستان و گرمای سوزان آن بسیاری افراد در حال نزدیک شدن به بزرگترین کابوس زندگی خود، یعنی دمای فوق العاده بالای درون کابین خودرو هستند! نتیجه تحقیق جدیدی که موسسه آمریکایی State Farm انجام داده حاکی از آن است که در برخی کشور آمریکا دمای داخل کابین یک خودرو می تواند به 65 درجه سانتیگراد برسد؛ درحالیکه دمای داشبورد، فرمان و سایر اجزای داخلی می تواند تا سقف 95 درجه، یعنی دمای جوش آمدن آب، داغ شود! به گزارش سایت قطره و به نقل ازگجت نیوز، این مساله البته در مناطق مختلف دنیا متفاوت است؛ به گونه ای که حتی در برخی شهرهای کشورمان امکان لمس فرمان خودرو پارک شده در آفتاب بدون سوزاندن دست وجود ندارد! در این شرایط البته مهم ترین راهکاری که برای خنک کردن کابین خودرو به ذهنمان می رسد، استفاده از سیستم تهویه مطبوع خودرو است.


برچسب ها: تابستان - خودرو - نزدیک - رانندگان - آمریکا - معرفی - دغدغه
آخرین اخبار سرویس:

با این 5 روش، خودرو خود را در تابستان خنک نگه دارید

با این 5 روش، خودرو خود را در تابستان خنک نگه دارید