مطالب مرتبط:
بازتاب گسترده برگزاری مراسم تشییع شهدای خدمت در رسانه های بین المللی
بازتاب مراسم تشییع شهدای راه خدمت در رسانه های جهان
بازتاب مراسم تشییع پیکرهای شهدای خدمت در رسانه های غربی/در حال به روزرسانی
بازتاب مراسم تشییع پیکر شهدای خدمت در رسانه های غربی/ در حال به روزرسانی
حیرت رسانه های عربی از حضور گسترده مردم در مراسم تشییع شهدای خدمت
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 2 خرداد 1403 ساعت 14:562024-05-22سياسي

بازتاب گسترده مراسم تشییع شهدای خدمت در رسانه های بین المللی


برگزاری مراسم تشییع پیکرهای آیت الله «سید ابراهیم رییسی» رییس جمهور، «حسین امیرعبداللهیان» وزیر امور خارجه و دیگر همراهان شان که در سانحه سقوط بالگرد به شهادت رسیدند و همچنین اقامه نماز بر پیکر این شهیدان توسط مقام معظم رهبری بازتاب گسترده ای در رسانه های خارجی داشت.

- برگزاری مراسم تشییع پیکرهای آیت الله سید ابراهیم رییسی رییس جمهور، حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه و دیگر همراهان شان که در سانحه سقوط بالگرد به شهادت رسیدند و همچنین اقامه نماز بر پیکر این شهیدان توسط مقام معظم رهبری بازتاب گسترده ای در رسانه های خارجی داشت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، مراسم تشییع شهدای خدمت صبح چهارشنبه دوم خرداد 1403 در تهران و در میان خیل جمعیت سوگوار برگزار شد.

خبرگزاری فرانسه در گزارشی با اشاره به حضور گسترده مردم ایران در مراسم های وداع با رییس جمهور شهید ایران و همراهانش که در سانحه سقوط بالگرد جان خود را حین خدمت از دست دادند، همچنین پیام ها و اقدامات بین المللی برای تسلیت و ادای احترام، نوشت که رژیم صهیونیستی از این واکنش ها به خشم آمده است.

در این گزارش آمده است: ده ها هزار ایرانی، امروز (چهارشنبه) به خیابان ها آمدند تا در مراسم تشییع و نماز رییس جمهور ابراهیم رییسی و همراهان او شرکت کنند که روز یکشنبه، جان خود را در یک سانحه سقوط ب


برچسب ها: مراسم تشییع - حسین امیرعبداللهیان - سید ابراهیم رییسی - رییس جمهور - وزیر امور خارجه - امیرعبداللهیان - رسانه های خارجی
آخرین اخبار سرویس:

بازتاب گسترده مراسم تشییع شهدای خدمت در رسانه های بین المللی

بازتاب گسترده مراسم تشییع شهدای خدمت در رسانه های بین المللی