مطالب مرتبط:
یک وعده جدید در حوزه مسکن؛ این بار توسط زاکانی: ظرف 4 سال مشکل مسکن را حل می کنم!/ حمله به دولت روحانی: یک مسکن هم نساخت؛ این عین بی هنری است
قالیباف: موضوع زن و خانواده با اولویت ترین موضوع در حوزه فرهنگ است / فرهنگ زنانه ترین عنصر جامعه است
یک وعده جدید در حوزه مسکن این بار توسط زاکانی: ظرف 4 سال مشکل مسکن را حل می کنم!/ در چابهار دیدم مردم در کپر زندگی می کنند می خواستم زار زار گریه کنم
تقابل هواداران جلیلی و قالیباف/ بررسی دیدگاه نامزدهای انتخابات در حوزه مسکن
اظهارات کاندیدا های انتخابات ریاست جمهوری در حوزه زنان و خانواده (بخش دوم)
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 26 خرداد 1403 ساعت 14:452024-06-15سياسي

خانواده های ایثارگر نباید مشکلی در حوزه مسکن داشته باشند


بنیاد شهید و امور ایثارگران مسوولیت خطیری را بر عهده دارد آن هم تکریم از کسانی است که همه زندگی خود را برای حفظ و صیانت از خاک وطنشان فدا کردند.

- ایسنا/سیستان و بلوچستان استاندار سیستان و بلوچستان گفت: بنیاد شهید و امور ایثارگران مسوولیت خطیری را بر عهده دارد آن هم تکریم از کسانی است که همه زندگی خود را برای حفظ و صیانت از خاک وطنشان فدا کردند.

محمد کرمی روز شنبه در نشست با مدیرکل و کارکنان بنیاد شهید و امور ایثارگران سیستان و بلوچستان اظهار کرد: انقلاب اسلامی اراده الهی است و شهدا برای حفاظت از این انقلاب و پیشبرد اهداف انقلاب از جان خود گذشتند.

وی افزود: شهدا و جانبازان سختی های بسیاری را متحمل و تمام زندگی خود را برای رضای الهی گذاشتند، بنابراین باید به صورت شایسته از این افراد و خانواده هایشان تکریم کنیم.

استاندار سیستان و بلوچستان خاطرنشان کرد: کارکنان بنیاد شهید و امور ایثارگران باید از سعه صدر زیادی برخوردار باشند چرا که برخی از این ایثارگران دچار آسیب های جسمی و روحی زیادی شده اند که نیاز است به آنها به صورت ویژه رسیدگی شود.

وی تصریح کرد: پیگیری مطالبات ایثارگران اهمیت زیادی دارد و اگر مانعی وجود داشت قطعاً باید برطرف شود.


برچسب ها: بنیاد شهید و امور ایثارگران - سیستان و بلوچستان - استاندار سیستان و بلوچستان - بلوچستان - بنیاد شهید - ایثارگر - ایثارگران
آخرین اخبار سرویس:

خانواده های ایثارگر نباید مشکلی در حوزه مسکن داشته باشند

خانواده های ایثارگر نباید مشکلی در حوزه مسکن داشته باشند