مطالب مرتبط:
بزرگ ترین پرچم علوی در منطقه عباس آباد به اهتزاز در می آید
جانشین بیرانوند در پرسپولیس مشخص شد/ ستاره سرشناس از اروپا می آید
سردرد ورزشی!
گل محمدی به فولاد می آید یا نه؟ بلاتکلیفی در خوزستان
نه ستاره منچستر به پرسپولیس می آید نه سرمربی سابق بارسلونا!
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 31 خرداد 1403 ساعت 10:002024-06-20پزشكي

سردرد ورزشی چه هنگام سراغ ما می آید؟!


سردرد ممکن است پس از ورزش به دلایل مختلف ایجاد شود؛ کم آبی بدن، ورزش در گرما یا ارتفاعات بالا، تنش عضلانی و عوامل دیگر همگی می توانند منجر به سردرد بعد از ورزش شوند و در برخی موارد، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از ایسنا، سردرد اولیه ناشی از فعالیت، سردردی است که افراد صرفا در اثر ورزش به آن مبتلا می شوند و هیچ علت زمینه ای ندارد.

  سردرد ممکن است پس از ورزش به دلایل مختلف ایجاد شود؛ کم آبی بدن، ورزش در گرما یا ارتفاعات بالا، تنش عضلانی و عوامل دیگر همگی می توانند منجر به سردرد بعد از ورزش شوند و در برخی موارد، یک بیماری زمینه ای می تواند باعث سردرد بعد از ورزش شود.

علائم سردرد اولیه ناشی از فعالیت ورزشی عبارتند از: - درد، معمولا در هر دو طرف سر - یک احساس ضربان دار این درد می تواند بین 5 دقیقه تا 48 ساعت طول بکشد و ممکن است شبیه به میگرن باشد و افراد ممکن است بعد از ورزش در شرایط گرم یا ارتفاع بالا، دچار سردرد اولیه ناشی از فعالیت شوند.

سردرد ناشی از فعالیت ثانویه به دلیل یک بیماری زمینه ای: - بیماری قلبی - سکته مغزی یا خونریزی در مغز - پارگی در یک شریان - سندرم انقباض عروق مغزی برگشت پذیر - تومور یا ضایعه مغزی کم آبی و سردرد بر اساس این مطلب که از سوی محمد مهرتاش، متخصص پزشکی ورزشی تهیه شده و توسط فدراسیون پزشکی ورزشی اگر افراد در حین یا


برچسب ها: سردرد - ورزش - ارتفاع - ارتفاعات - شوند - فعالیت - فعالیت ورزشی
آخرین اخبار سرویس:

سردرد ورزشی چه هنگام سراغ ما می آید؟!

سردرد ورزشی چه هنگام سراغ ما می آید؟!