مطالب مرتبط:
حاج آقا من همونم که بهت صبحانه دادم اگه خدا بهت اجازه شفاعت داد یاد من باش
ویدیو | تصاویر غم انگیز از اولین لحظه پیدا شدن هلی کوپتر رییس جمهور | فریاد حاج آقا حاج آقا به امید زنده پیدا کردن ابراهیم رییسی | یا حسین...
عکس| بوسه زدن شهید سید مهدی موسوی سر تیم حفاظت رییسی بر قبر مبارک حضرت رقیه (س)
روایت بغض آلود سرلشکر جعفری از شهید سید مهدی موسوی+فیلم
روایت بغض آلود سرلشکر جعفری از شهید سید مهدی موسوی
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 1 خرداد 1403 ساعت 09:352024-05-21سياسي

سید مهدی سایه حاج آقا بود


یکشنبه 30 اردیبهشت در جریان سانحه ای که برای بالگرد رییس جمهور رخ داد، آیت الله سید ابراهیم رییسی، امیر عبداللهیان ، آیت الله آل هاشم ، استاندار آذربایجان شرقی و سردار سیدمهدی موسوی رییس یگان حفاظت رییس جمهوری در حین خدمت رسانی به شهادت رسیدند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، یکی از همکاران سردار سیدمهدی موسوی رییس یگان حفاظت رییس جمهوری در آستانه برگزاری مراسم تشییع این شهید، دلنوشته ای برای همکار شهیدش نوشت که به این شرح است: شهید موسوی بین بچه های نهاد و بین مسولین استان ها و .

به سید مهدی معروف بود.

سید مهدی قبل از اینکه سرتیم حفاظت حاج آقا در آغاز دوران ریاست ایشان بر قوه قضاییه بشود، سرتیم حفاظت آقا عزیز فرمانده وقت سپاه بود .

حاج آقا پشتکار سید مهدی و نحوه برخورد مناسبش با دیگران را دیده بود و از همین جهت از آقاعزیز درخواست کردند که سیدمهدی سرتیم حفاظتشان بشود.

سید مهدی در این مدت، پا به پای حاج آقا بود.

ایشان می خوابید ، سید مهدی هم می خوابید، ایشان غذا می خورد، سید مهدی هم غذا می خورد و هر کاری که حاج آقا می کرد کنار حاج آقا و همراه ایشان بود.

واقعا سایه حاج آقا بود ، شما فکر کنید شخصیت بزرگواری مثل حاج آقا رییسی و سطح تعامل گسترده که با مردم داشت و جا به جای کشور را قدم می گذاشت چه شرایط سخت حفاظتی را ایجاد می کند، اما سید مهدی با


برچسب ها: مهدی - رییس جمهور - حفاظت - رییس - استاندار آذربایجان شرقی - رییس جمهوری - یگان حفاظت
آخرین اخبار سرویس:

سید مهدی سایه حاج آقا بود

سید مهدی سایه حاج آقا بود