مطالب مرتبط:
نامه ای برای احیای حقوق بین الملل
چرا بحرین به احیای روابط با ایران تمایل پیدا کرده است؟
ضرورت احیای موقوفات مازندران برای اشتغال زایی و محرومیت زدایی
سرمایه گذاری 1900 میلیاردی برای احیای 137 واحد تعطیل گلستان
دلالان به دنبال احیای قرعه کشی خودرو هستند
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 13 خرداد 1403 ساعت 11:252024-06-02بين الملل

نامه ای برای احیای حقوق بین الملل


مفاهیمی که در حقوق بین الملل دارای بار زیادی است از جمله حاکمیت قانون، مسؤولیت حمایت و حکمرانان خوب، استانداردهایی نیست که برای تل آویو وضع شده باشد.

- مفاهیمی که در حقوق بین الملل دارای بار زیادی است از جمله حاکمیت قانون، مسؤولیت حمایت و حکمرانان خوب، استانداردهایی نیست که برای تل آویو وضع شده باشد.

دولت یاغی و متمرد، دولتی است که به 2 دستور موقت دیوان بین المللی دادگستری بی اعتناست و خواست دیوان مبنی بر توقف عملیات نظامی در رفح را نادیده می انگارد و تجاوز همه جانبه خود به غیرنظامیان را ادامه می دهد؛ تا آنجا که آمار نشانگر قریب 40 هزار شهید فلسطینی است،  قطعنامه های لازم الاتباع شورای امنیت را مستمرا نقض می کند، قرارهای بازداشت دیوان کیفری بین ‎المللی را رد و دادستان آن را تهدید می کند و.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، علی فهیم دانش، سرکنسول ایران در میلان در یادداشتی دخصوص نامه اخیر رهبری به دانشجویان آمریکایی حامی فلسطین نوشت: درباره پیام رهبر انقلاب به دانشجویان دانشگاه های آمریکا چند نکته قابل تأمل وجود دارد.

1- پیام حاضر نشانگر تعمیق جهانی شدن حقوق بشر است، اینکه نقض قواعد حقوق بشری در هر جای دنیا می ‍ تواند و باید موجب نگرانی کشورها و دولت های دیگر باشد؛ آنچه از آن به عنوان تعهد در قبال جامعه جهانی یاد می شود (Erga omnes).


برچسب ها: حقوق بین الملل - بین الملل - دیوان بین المللی دادگستری - دیوان - دیوان بین المللی - مسؤولیت - تل آویو
آخرین اخبار سرویس:

نامه ای برای احیای حقوق بین الملل

نامه ای برای احیای حقوق بین الملل