مطالب مرتبط:
نگاهی به مطبوعات روز/رکود ایده های انتخاباتی
ایده خنده دار یک کافه برای برای دستشویی زنانه و مردانه
ایده خنده دار یک کافه برای دستشویی زنانه و مردانه/ عکس
ایده هایی که جهان را تغییر دادند
با پوست هندوانه پاستیل درست کنید: یه ایده خلاقانه و کم هزینه! / طرز تهیه پاستیل
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 19 خرداد 1403 ساعت 17:102024-06-08اجتماعي

بهترین مثال ها و ایده های بازاریابی چریکی


تاریخچه بازاریابی چریکی قدمت زیادی ندارد و نسبتا جدید است.

با شبکه های اجتماعی، ویدیویی از یک تاکتیک بازاریابی غیر متعارف می تواند مانند آتش سوزی یا به طور دقیق تر، - ایده های بازاریابی چریکی در فضای باز به عمل قرار دادن یا نمایش چیزی در فضای باز اشاره دارد.

این می تواند هر جایی از یک خیابان شلوغ، یک پارک یا هر مکان دیگری باشد.

این شکل از بازاریابی بیشتر در مناطق شهری رایج است و در مکان هایی با ترافیک زیاد کار می کند.

بازاریابی چریکی داخلی از مکان های عمومی با ساختار بسته بهره می برد.

به عنوان مثال دانشگاه ها، مراکز خرید، موزه ها، ایستگاه های قطار و غیره.

تاکتیک بازاریابی می تواند هر چیزی از فلش موب گرفته تا یک بیلبورد بزرگ باشد.

اینجا کلیک کنید .

در مثال بازاریابی چریکی، کمین رویداد، به تبلیغ یک محصول یا خدمات در یک رویداد از پیش تعیین شده اشاره دارد.

این می تواند هر چیزی مانند یک کنسرت، یک رویداد ورزشی یا یک جشن باشد.

با یک فعالیت تبلیغاتی ناگهانی در چنین رویدادی، توجه مخاطبان خود را جلب می کنید و تاثیری ماندگار ایجاد می نمایید.

بازاریابی چریکی تجربی نیز می تواند در هر جایی از جمله مکان های داخلی و خارجی و همچنین در رویدادها انجام شود.


برچسب ها: بازاریابی - فضای باز - مکان های عمومی - تاکتیک - مکان - رویداد - اشاره
آخرین اخبار سرویس:

بهترین مثال ها و ایده های بازاریابی چریکی

بهترین مثال ها و ایده های بازاریابی چریکی