مطالب مرتبط:
نتانیاهو : جنگ در غزه متوقف نخواهد شد
ابومرزوق: طرح بایدن صرفا اصول اولیه است/ باید جنگ متوقف و اشغالگران از نوار غزه خارج شوند
از نتانیاهو برای تصدی وزارت جنگ پیشنهاد دریافت کردم
هانی زاده: طرح بایدن برای توقف جنگ شش ماهه غزه ابهامات بسیاری دارد
وزرای تندرو در تهدید نتانیاهو: یا ادامه جنگ یا سرنگونی حکومت
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 13 خرداد 1403 ساعت 23:252024-06-02بين الملل

نتانیاهو: قرار نیست جنگ در غزه متوقف شود


بنیامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم صهیونیستی با بی اعتنایی به طرح بایدن درباره لزوم برقراری آتش بس دائمی در غزه، اعلام کرد قرار نیست جنگ در غزه متوقف شود.

- بنیامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم صهیونیستی با بی اعتنایی به طرح بایدن درباره لزوم برقراری آتش بس دائمی در غزه، اعلام کرد قرار نیست جنگ در غزه متوقف شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، بنیامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم صهیونیستی به اعضای کابینه خود قول داد جنگ را متوقف نکند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازسازمان رادیو و تلویزیون رژیم صهیونیستی، نخست وزیر اسراییل احتمال دستیابی به توافق را نیز بسیار ضعیف ارزیابی کرد.

نتانیاهو به اعضای کابینه خود همچنین گفت: بایدن شروط واقعی که اسراییل با آن درباره آتش بس موافقت کرده است، ارائه نکرده است.

اخیرا جو بایدن رییس جمهور آمریکا طرح و پیشنهادی را ارائه کرده مبنی بر این که آتش بس فراگیر در نوار غزه حاکم شود، نیروهای ارتش رژیم صهیونیستی از این منطقه خارج شوند، علاوه بر این آزادی اسرا، بازگشت ساکنان شمال نوار غزه به خانه هایشان و نیز افزایش روند کمک رسانی ها به نوار غزه برای حمایت از نیازهای انسانی در این منطقه از دیگر موضوعاتی بوده که در طرح پیشنهادی مطرح شده است.


برچسب ها: نخست وزیر رژیم صهیونیستی - رژیم صهیونیستی - بنیامین نتانیاهو - نتانیاهو - صهیونیستی - نخست وزیر - اعضای کابینه
آخرین اخبار سرویس:

نتانیاهو: قرار نیست جنگ در غزه متوقف شود

نتانیاهو: قرار نیست جنگ در غزه متوقف شود