مطالب مرتبط:
همه دروغ های اسراییل در حمله به اردوگاه نصیرات
چرا مقابل کشوری که تمامیت ارضی ایران را زیر سئوال برد، سکوت می کنیم؟ / اولاد، کارشناس اقتصادی: کاسبان تحریم اجازه اصلاح حکمرانی نمی دهند / چنین تهدیدی را حتی از سوی آمریکا و اسراییل هم نداشتیم! به شدت نیازمند سرمایه گذاری خارجی هستیم
ببینید | تصاویر تازه از حمله موشکی حزب الله به اسراییل
لحظه ترور فرمانده کلیدی نزدیک به سردار سلیمانی از زاویه جنگنده اسراییل
حماس: میانجیگران باید درباره پایبندی اسراییل تضمین بدهند
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 24 خرداد 1403 ساعت 09:452024-06-13بين الملل

دبیرکل جنبش النجباء: اسراییل بهای سنگینی پرداخت می کند


دبیرکل جنبش مقاومت اسلامی النجباء در سخنانی در واکنش به شهادت یکی از فرماندهان حزب الله لبنان در حمله رژیم صهیونیستی، تاکید کرد که این رژیم بهایی سنگین پرداخت خواهد کرد.

- دبیرکل جنبش مقاومت اسلامی النجباء در سخنانی در واکنش به شهادت یکی از فرماندهان حزب الله لبنان در حمله رژیم صهیونیستی، تاکید کرد که این رژیم بهایی سنگین پرداخت خواهد کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، شیخ اکرم الکعبی دبیرکل جنبش مقاومت اسلامی النجباء در پیامی شهادت طالب سامی عبدالله (ابوطالب) فرمانده جهادی حزب الله لبنان را به سیدحسن نصرالله، رزمندگان مقاومت لبنان و خانواده آن شهید، تعزیت و تسلیت گفت.

طبق گزارش سایت النجباء، شیخ اکرم الکعبی شهید ابوطالب را فدایی ارزش های ناب اسلامی توصیف و تاکید کرد: مردان راستین پیمان بسته اند که در قبال این خون های پاک، دشمن را خیلی زود به پرداخت بهایی سنگین و دوچندان وادار سازند.

وی خاطرنشان کرد: دشمنان بدانند که مقاومت عراق و لبنان و سوریه و یمن و ایران، جهاد خود را تا آزادسازی قدس از لوث اشغالگران یاغی متوقف نخواهند کرد.

حزب الله لبنان چهارشنبه از شهادت چهار تن از رزمندگان خود از جمله یک فرمانده نظامی در حمله رژیم صهیونیستی به روستای ویا در جنوب لبنان در نزدیکی شهر صور خبر داده و اعلام کرده بود که طالب سامی عبدالله ، ملقب


برچسب ها: حزب الله لبنان - مقاومت اسلامی - شیخ اکرم الکعبی - مقاومت - دبیرکل - اسلامی - پرداخت
آخرین اخبار سرویس:

دبیرکل جنبش النجباء: اسراییل بهای سنگینی پرداخت می کند

دبیرکل جنبش النجباء: اسراییل بهای سنگینی پرداخت می کند