مطالب مرتبط:
شهید رییسی درس اخلاق و خدمت صادقانه به مسئولان داد
وزیر گریان رییسی امروز بالاخره خندید! (عکس)
تحول و توسعه سیستان و بلوچستان در دولت شهید رییسی
شریعتمداری کاندیدای جانشینی رییسی شد
انجام 100 هزار بازرسی حوزه مسکن در دولت شهید رییسی
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 14 خرداد 1403 ساعت 13:452024-06-03سياسي

سلیمی: رییسی چاه های بسیار عمیقی را پر کرد که دیگران حفر کرده بودند


سخنگوی هیات رییسه مجلس شورای اسلامی انتخابات را فرصتی برای افزایش سرمایه اجتماعی کشور دانست و گفت: لجن پراکنی در انتخابات باعث مشوش کردن جامعه و ایجاد جو بی اعتمادی ملی در کشور می شود.

- سخنگوی هیات رییسه مجلس شورای اسلامی انتخابات را فرصتی برای افزایش سرمایه اجتماعی کشور دانست و گفت: لجن پراکنی در انتخابات باعث مشوش کردن جامعه و ایجاد جو بی اعتمادی ملی در کشور می شود.

حجت الاسلام علیرضا سلیمی در گفت وگو با ایسنا با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری در حرم مطهر امام (ره) گفت: براساس فرمایشات حضرت آقا کسانی که وارد عرصه انتخابات می شوند، با یکدیگر وارد جنگ اخلاقی نشوند.

وی با بیان این که انتخابات فرصتی برای خدمت فراهم می کند ، افزود: در عرصه انتخاباتی نیازی به کشمش های عجیب و غریب نیست و به جای آن باید داوطلبان به ارائه برنامه های خود بپردازند.

نماینده تهران با یادآوری بداخلاقی ها در برخی از انتخابات های گذشته گفت: متاسفانه برخی از انتخابات ها به گونه ای بود که انگار صحنه ای از جنگ رقم می خورد و هر فردی به دنبال پیدا کردن نقطه ضعف از طرف مقابل بود تا او را لگدمال کند.

این لجن پراکنی ها باعث مشوش کردن جامعه و ایجاد جو بی اعتمادی ملی در کشور می شود حال این که انتخابات یک فرصت برای افزایش سرمایه اجتماعی کشور است.


برچسب ها: انتخابات - سخنگوی هیات رییسه مجلس - مجلس شورای اسلامی - هیات رییسه مجلس - سرمایه اجتماعی - افزایش سرمایه - شورای اسلامی
آخرین اخبار سرویس:

سلیمی: رییسی چاه های بسیار عمیقی را پر کرد که دیگران حفر کرده بودند

سلیمی: رییسی چاه های بسیار عمیقی را پر کرد که دیگران حفر کرده بودند