مطالب مرتبط:
آژانس بین المللی انرژی اتمی قطعنامه ضدایرانی تصویب کرد
تصویب قطعنامه ضدایرانی در آژانس بین المللی انرژی اتمی
شورای حکام آژانس اتمی قطعنامه ضد ایرانی را به تصویب رساند/ این قطعنامه از ایران می خواهد که برای رفع نگرانی های آژانس «فورا» با بازرسان همکاری کند و به مسائل موجود درباره برنامه هسته ایش پاسخ «قانع کننده» دهد
بیانیه 8 کشور در شورای حکام آژانس اتمی پس از تصویب قطعنامه ضد ایرانی: از طرف های مربوطه می خواهیم که حرکت سیاسی خود را کنار بگذارند/ آینده موضوع هسته ای ایران را به طور منطقی و مسئولانه بررسی کنید/ ما باید به جای تقابل از همکاری حمایت کنیم
حمایت آمریکا از گام اروپا برای صدور قطعنامه ضدایرانی در آژانس
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 16 خرداد 1403 ساعت 21:452024-06-05سياسي

صدور قطعنامه ضدایرانی بر جو مثبت لازم برای همکاری تهران و آژانس اتمی تاثیر می گذارد


نماینده ایران در شورای حکام آژانس بین المللی انرژی اتمی روز سه شنبه در سخنرانی اعلام کرد که پیش نویس این قطعنامه بر روی جو مثبت لازم برای همکاری بیشتر میان ایران و آژانس اتمی تاثیرگذار خواهد بود.

- نماینده ایران در شورای حکام آژانس بین المللی انرژی اتمی روز سه شنبه در سخنرانی اعلام کرد که پیش نویس این قطعنامه بر روی جو مثبت لازم برای همکاری بیشتر میان ایران و آژانس اتمی تاثیرگذار خواهد بود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، نماینده ایران در ادامه تاکید داشت که تروییکای اروپایی مسئول هرگونه عواقبی است که از صدور این قطعنامه نشات گرفته خواهد شد.

وی با استقبال از بازدید رافائل گروسی، مدیرکل آژانس بین المللی انرژی اتمی به تهران و دیدار با مقامات ارشد ایران عنوان داشت که این سفر مسیر را برای همکاری و رسیدن به شرایط بهتر هموار خواهد کرد.

نماینده ایران در جلسه شورای حکام با اشاره به اینکه صدور قطعنامه ضدایرانی هیچ توجیه فنی و قانونی ندارد، تاکید کرد که تصویب این قطعنامه بدون در نظر گرفتن تعاملات کنونی ایران و آژانس اتمی انجام گرفته است.

دیپلمات ارشد ایران عنوان کرد که همکاری ایران و آژانس اتمی باعث شده که تا بدین لحظه مسئله پیدا شدن ذرات اورانیوم در یکی از مکان های اعلام نشده حل وفصل شود.


برچسب ها: آژانس بین المللی انرژی اتمی - آژانس بین المللی انرژی - نماینده ایران - آژانس بین المللی - ایران - شورای حکام آژانس - آژانس
آخرین اخبار سرویس:

صدور قطعنامه ضدایرانی بر جو مثبت لازم برای همکاری تهران و آژانس اتمی تاثیر می گذارد

صدور قطعنامه ضدایرانی بر جو مثبت لازم برای همکاری تهران و آژانس اتمی تاثیر می گذارد