مطالب مرتبط:
هواپیمایی چابهار وعده رییس جمهور شهید را محقق کرد
میراث رییس جمهور شهید حکمرانی تراز اسلامی است
میراث رییس جمهور شهید حکمرانی تراز اسلامی است
فیلم| طرح نهضت ملی مسکن سیستان و بلوچستان یادگار رییس جمهور شهید
علم الهدی: مردم باید در گام اول انتخاب خود به میزان اطاعت پذیری فرد از رهبری و ولایت فقیه توجه کنند؛ اگر غیر از این محقق شد، جز ندامت و پشیمانی در پی نخواهد داشت/دستاوردهایی که شهادت شهید جمهور برای اسلام ایجاد کرد، حتی از خدمات و مجاهدتهایش مفیدتر بود
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 12 خرداد 1403 ساعت 11:252024-06-01سياسي

مصوبات سفر رییس جمهور شهید به استان اردبیل محقق شد


مدیرعامل شهرک های صنعتی استان اردبیل گفت: یکی از مهمترین خدمات رییس جمهور شهید به استان اردبیل، توجه ویژه به زیرساخت های سرمایه گذاران بود که مصوبات ارزشمند سفر سال 1400 نمونه بارز این حمایت ها است.

- ایسنا/اردبیل مدیرعامل شهرک های صنعتی استان اردبیل گفت: یکی از مهمترین خدمات رییس جمهور شهید به استان اردبیل، توجه ویژه به زیرساخت های سرمایه گذاران بود که مصوبات ارزشمند سفر سال 1400 نمونه بارز این حمایت ها است.

هاشم علایی 12 خرداد در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در جریان هشتمین سفر استانی رییس جمهور شهید به استان اردبیل، مصوبات ارزشمندی برای توسعه و آبادانی شهرک های صنعتی به سرانجام رسید که ایجاد پست برق 63 کیلوولت، مدول دوم تصفیه خانه فاضلاب و ساختان فناوری و کسب و کار شهرک صنعتی شماره دو اردبیل از جمله این مصوبات بود.

وی تصریح کرد: در حال حاضر احداث پست برق 63 کیلوولت شهرک صنعتی اردبیل2 با ظرفیت 40 مگاآمپر با اعتباری بالغ بر 1000 میلیارد ریال به پایان رسیده و آماده بهره برداری است.

علایی ادامه داد: مدول دوم تصفیه خانه فاضلاب شهرک صنعتی شماره دو اردبیل نیز با گنجایش 2500 مترمکعب در شبانه روز با اعتباری بالغ بر 800 میلیارد ریال تکمیل و در مرحله بهره برداری آزمایشی قرار دارد.


برچسب ها: استان اردبیل - اردبیل - شهرک های صنعتی - رییس جمهور - استان - مصوبات - سرمایه گذاران
آخرین اخبار سرویس:

مصوبات سفر رییس جمهور شهید به استان اردبیل محقق شد

مصوبات سفر رییس جمهور شهید به استان اردبیل محقق شد