مطالب مرتبط:
فال حافظ روزانه | فال حافظ واقعی پنجشنبه 31 خرداد ماه 1403 به همراه تفسیر دقیق
چهره های شاخص دینی ارزشمندترین میراث جامعه هستند
فال حافظ روزانه امروز پنجشنبه 31 خرداد 1403 | اول نیت کن بعد فالتو بخون
فال حافظ امروز پنجشنبه 31 خرداد 1403
فال حافظ 31 خرداد ماه | حضرت حافظ چه پیامی برایتان دارد؟
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 30 خرداد 1403 ساعت 23:002024-06-19سياسي

«اسحاقی»، حافظ و میراث دارِ مکتب خنیاگری


آیین نکوداشت مقام هنری و فرهنگی استاد محمدرضا اسحاقی گرجی موسیقی دان و نوازنده برجسته دوتار مازندران به همت انجمن آثار و مفاخر فرهنگی با همکاری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان مازندران با حضور پرشمار هنرمندان و فعالان عرصه موسیقی کشور، - برگزار شد.

محمود شالویی رییس انجمن آثار و مفاخر فرهنگی چهارشنبه، 30 خردادماه در تالار اجتماعات شهید مطهری(ره) در این رویداد ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهید خدمت آیت الله دکتر سیدابراهیم رییسی، رییس فقید جمهور و رییس هیأت امنای انجمن و شهدای جمهور، گفت: به یقین گستره وسیع جغرافیای ایران فرهنگی و تاریخی را بایسته است که با در نظر داشتِ آیین های موسیقایی آن مورد توجه جدی قرار داد.

چنان که خنیاگران و روایتگران این حوزه کوشیده اند که در لا به لای نغمات و الحان موسیقایی خود راوی حماسه ها، مرثیه ها، اشعار و مژده پیروزی ها باشند.

مشاور وزیر فرهنگ در ادامه سخنان خود اظهار کرد: موسیقی روی دیگر زندگی است و به تعبیری بیان صورت های زیرینی است که در سطوح بالایی از تفکر مردمان جاری و ساری می شود.

رییس انجمن آثار و مفاخر فرهنگی در بخش دیگری از سخنان خود گفت: رنگین کمان هفت رنگ اقوام ایرانی در سپهر گهربار مرزهای این کهن سرزمین، پرورنده خوانندگان و سازندگانی بوده است که قامت سرو آیین موسیقی و با تأس


برچسب ها: انجمن آثار و مفاخر فرهنگی - فرهنگ - فرهنگی - مفاخر فرهنگی - اداره کل فرهنگ و ارشاد - فرهنگ و ارشاد اسلامی - رییس
آخرین اخبار سرویس:

«اسحاقی»، حافظ و میراث دارِ مکتب خنیاگری

«اسحاقی»، حافظ و میراث دارِ مکتب خنیاگری