مطالب مرتبط:
بخش دوم لایحه بودجه سال 1403 اصلاح شد
لزوم اصلاح آیین نامه اجرایی قانون امور گمرکی
دستیابی به اهداف در گرو افزایش طرح های اثربخش است
قانون ساخت و ساز و تعیین حریم باغات نیازمند اصلاح است
دستغیب : گزارش های سازمان حسابرسی باید «مسئله محور» و «اثربخش» باشد
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 12 خرداد 1403 ساعت 17:252024-06-01سياسي

سال گذشته 16 هزار اقدام اثربخش برای اصلاح امور انجام شد


در این سازمان پیشگیری از سوءجریان و فساد به عنوان یک اولویت در دستور کار است به گونه ای که اقدامات پیشگیرانه بازرسی قابل قیاس با دستگاه دیگری نیست.

- رییس سازمان بازرسی کل کشور گفت: در این سازمان پیشگیری از سوءجریان و فساد به عنوان یک اولویت در دستور کار است به گونه ای که اقدامات پیشگیرانه بازرسی قابل قیاس با دستگاه دیگری نیست.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، ذبیح الله خداییان در دومین نشست سراسری مدیران سازمان بازرسی کل کشور که با حضور معاون اول قوه قضاییه برگزار شد، ضمن عرض تسلیت به مناسبت شهادت آیت الله رییسی و همراهان ایشان بیان کرد: شهید آیت الله رییسی فرزند قوه قضاییه و قبل از هر مسئولیت دیگر، یک قاضی عادل و مردمی که خود را وقف مردم نموده، بودند.

وی گفت: حضور میلیونی مردم در مراسم تشییع پیکر پاک شهدا ناشی از ویژگی ها و شاخصه های شخصیتی منحصر به فرد ایشان و همراهانشان بود.

رییس سازمان بازرسی کل کشور در بخش دیگری از سخنان خود ضمن تبریک مجدد انتصاب معاون اول قوه قضاییه تصریح کرد: حجت الاسلام والمسلمین خلیلی از معدود مدیران قوه قضاییه هستند که بیشترین سابقه مدیریتی کارآمد را در کارنامه خود دارند، ایشان به دنبال تحول هستند و همیشه طرح ها و ایده های نو و خلاقانه دارند.


برچسب ها: سازمان بازرسی کل کشور - اقدامات پیشگیرانه - آیت الله رییسی - سازمان بازرسی - بازرسی - سازمان - رییس سازمان بازرسی کل کشور
آخرین اخبار سرویس:

سال گذشته 16 هزار اقدام اثربخش برای اصلاح امور انجام شد

سال گذشته 16 هزار اقدام اثربخش برای اصلاح امور انجام شد