مطالب مرتبط:
صوت| انقلاب اسلامی تداوم نهضت 15 خرداد سال 1342 است
افزایش 50درصدی اخراج اتباع افغانستانی از ایران
تصادف اتوبوس اتباع پاکستان با کامیون در اصفهان
6 مصدوم در تصادف اتوبوس اتباع پاکستانی با کامیون
قاضی زاده هاشمی هم وعده داد؛ رفع فقر مطلق و رشد اقتصادی 6 تا 8 درصدی در 4 سال/ مأموریت «دولت تداوم» به پایان رساندن برنامه های دولت شهید رییسی است
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 15 خرداد 1403 ساعت 07:302024-06-04اجتماعي

امکان سنجش نوآموزان اتباع تنها با «کدیکتا»/ تداوم سنجش تا 20 خرداد


رییس سازمان آموزش وپرورش استثنایی کشور با بیان اینکه کودکان اتباع نیز به مانند نوآموزان ایرانی برای ثبت نام در کلاس اول نیازمند انجام سنجش سلامت هستند گفت: - امکان سنجش نوآموزان اتباع تنها با کدیکتا / تداوم سنجش تا 20 خرداد رییس سازمان آموزش وپرورش استثنایی کشور با بیان اینکه کودکان اتباع نیز به مانند نوآموزان ایرانی برای ثبت نام در کلاس اول نیازمند انجام سنجش سلامت هستند گفت: سنجش نوآموزان اتباع صرفا با کد یکتا امکانپذیر است.

حجت الله الماسی در گفت وگو با ایسنا، افزود: در سامانه سیرت، سنجش دانش آموزان ایرانی با کدملی انجام می شود درحالیکه برای کودکان اتباع با کد یکتا انجام می شود.

وی با بیان اینکه اگر این افراد تمام مدارک هویتی نیز داشته باشند اما کد یکتا نداشته باشند امکان ثبت نام و ورود اطلاعات نوآموز تبعه در سامانه آموزش وپرورش وجود ندارد افزود: افراد می توانند کد یکتا را با مراجعه به وزارت کشور و مراکزی که مدارک هویتی ارائه می کنند، بگیرند.

رییس سازمان آموزش و پرورش استثنایی کشور با بیان اینکه اگر این افراد کد یکتا داشتند و ثبت نامشان در سامانه سیرت انجام نشد، با مراجعه به مراکز سنجش می توانند مشکلشان را حل کنند.


برچسب ها: نوآموزان - سنجش نوآموزان - آموزش وپرورش - سنجش - اتباع - رییس سازمان - ثبت نام
آخرین اخبار سرویس:

امکان سنجش نوآموزان اتباع تنها با «کدیکتا»/ تداوم سنجش تا 20 خرداد

امکان سنجش نوآموزان اتباع تنها با «کدیکتا»/ تداوم سنجش تا 20 خرداد