مطالب مرتبط:
این چهره های سیاسی تایید صلاحیت نشدند+عکس
چهره سیاسی مشهور احضار شد
کدام چهره های سیاسی از انتخابات چهاردهم باز ماندند؟
این چهره های سیاسی از ورود به انتخابات ریاست جمهوری چهاردهم بازماندند + لیست اسامی
اینفوگرافی/ احتمال تایید صلاحیت چهره های شاخص انتخابات
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 20 خرداد 1403 ساعت 16:402024-06-09سياسي

کدام چهره های سیاسی تایید صلاحیت نشدند؟


 به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، با اعلام اسامی کاندیدا های تأیید صلاحیت شده چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری 1403 و مشخص شدن 6 رجل سیاسی که شایستگی تکیه زدن بر مسند ریاست جمهوری را دارند، - با اعلام اسامی کاندیدا های تایید صلاحیت شده انتخابات ریاست جمهوری 1403، تعدادی از چهره های شاخص سیاسی از حضور در رقابت های انتخابات ریاست جمهوری چهاردهم باز ماندند.

 به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، با اعلام اسامی کاندیدا های تأیید صلاحیت شده چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری 1403 و مشخص شدن 6 رجل سیاسی که شایستگی تکیه زدن بر مسند ریاست جمهوری را دارند، اسامی چهره ها و اشخاصی که از 10 خرداد 1403 آمادگی خود را برای حضور در جایگاه ریاست جمهوری اعلام کرده بودند، اما از حضور در رقابت ها باز ماندند نیز مشخص شد.

براساس اسامی که وزارت کشور به عنوان نامزد های نهایی انتخابات ریاست جمهوری 1403 اعلام کرده است، صلاحیت محمدباقر قالیباف، علیرضا زاکانی، مسعود پزشکیان، سیدامیرحسین قاضی زاده هاشمی، سعید جلیلی و مصطفی پورمحمدی احراز شد.

علاوه بر این افرادی همچون محمود احمدی نژاد، علی اردشیر لاریجانی، اسحاق جهانگیری، محمد شریعتمداری، محمد مهدی اسماعیلی، مهرداد بذرپاش، سید صولت مرتضوی، عباس آخوندی، وحید حقانیان، عبدالناصر همتی، سید شم


برچسب ها: انتخابات ریاست جمهوری - ریاست جمهوری - انتخابات ریاست - جمهوری - انتخابات - ریاست - اعلام اسامی
آخرین اخبار سرویس:

کدام چهره های سیاسی تایید صلاحیت نشدند؟

کدام چهره های سیاسی تایید صلاحیت نشدند؟