آغاز ارزیابی عملکرد و بررسی میزان خدمت رسانی 66 دستگاه اجرایی استان تهرانمعاون توسعه مدیریت و سرمایه انسانی سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان تهران از آغاز اجرای فرایند ارزیابی عملکرد 66 دستگاه اجرایی استان تهران خبر داد. - معاون توسعه مدیریت و سرمایه انسانی سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان تهران از آغاز اجرای فرایند ارزیابی عملکرد 66 دستگاه اجرایی استان تهران خبر داد. علی شیرین در گفت وگو با ایسنا، در تشریح روند ارزیابی عملکرد دستگاه های اجرایی استان تهران گفت: 66 دستگاه اجرایی در شاخص های عمومی و اختصاصی مورد ارزیابی اولیه قرار گرفتند و این فرایند تا خردادماه ادامه خواهد داشت. وی افزود: رضایتمندی مردم از خدمات دستگاه های اجرایی، ارتقای بهره وری و عدالت به عنوان مهمترین محورهای شاخص های عمومی و همچنین مأموریت ها و وظایف اصلی و برنامه های دستگاه ها نیز به عنوان محورهای اختصاصی ارزیابی در نظر گرفته شده است. وی ادامه داد: در این ارزیابی دستگاه های اجرایی برای ارائه درخواست تجدید نظر در نتایج ارزیابی، می توانند تا 24 خرداد از طریق سامانه معنا (مدیریت عملکرد نظام اداری) اقدام کنند. معاون توسعه مدیریت و سرمایه انسانی سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان تهران تاکید کرد: نتیجه ارزیابی انجام شده پس از تایید شورای راهبری توسعه مدیریت و سرمایه انسانی استان تهران به سازمان اداری و استخدامی کشور ارسا برچسب ها: استان تهران - ارزیابی عملکرد - دستگاه اجرایی - سازمان مدیریت و برنامه ریزی - دستگاه - ارزیابی - دستگاه های اجرایی |
آخرین اخبار سرویس: |