مطالب مرتبط:
گزارش زنده هفته 29 لیگ / پایان نیمه: گل دروازه خالی ارونوف برای پرسپولیس، چشمی استقلال را با گل به رختکن برد/ کامبک 3گله اس خوزستان درخانه مس! / نساجی هم پیش افتاد/ کامبک فولاد مقابل پیکان
نبرد استقلال خوزستان با مس برای بقا در لیگ
نتیجه بازی مس رفسنجان و استقلال خوزستان در هفته 29 لیگ برتر
گزارش زنده هفته 29 لیگ / دقیقه 25: گل دروازه خالی ارونوف برای پرسپولیس، فقط بازی استقلال بدون گل! / کامبک 3گله اس خوزستان درخانه مس!
گزارش زنده هفته 29 لیگ / دقیقه 35: گل دروازه خالی ارونوف برای پرسپولیس، فقط بازی استقلال بدون گل! / کامبک 3گله اس خوزستان درخانه مس!
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 8 خرداد 1403 ساعت 21:152024-05-28ورزشي

اختلاف نظر در سیما روی جدول لیگ برتر/ استقلال خوزستان سقوط می کند یا فولاد؟


گروه ورزش سیما که مسابقات هفته بیست و نهم لیگ برتر را به صورت همزمان به نمایش گذاشت، روی جدول لیگ برتر اختلاف نظر مشهودی داشت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک ورزشی، هفته بیست و نهم لیگ برتر به صورت همزمان شروع شد تا رقابت جوانمردانه در آن رعایت شود.

برنامه ریزی برای پخش تلویزیونی این دیدارها با نمایش دیدار استقلال - گل گهر و شمس آذر - پرسپولیس به صورت کامل از سوی شبکه های سه سیما و ورزش سیما و نمایش رخدادهای مهم سایر دیدارها انجام شد.

در دقیقه 13 مسابقه دو تیم استقلال - گل گهر و شمس آذر و پرسپولیس که با 15 دقیقه تاخیر آغاز شد و از دو شبکه مجزا هم روی آنتن رفت، کارگردان های تلویزیونی اقدام به نمایش جدول در حال به روز رسانی کردند.

نکته جالب در نمایش این جدول تفاوت جایگاه استقلال خوزستان در میان تیم های قعر جدولی بود.

در جدول نمایش داده شده روی تصاویر شبکه سوم سیما استقلال خوزستان با 25 امتیاز و تفاضل 13- در رتبه پانزدهم قرار داشت، اما در جدول نمایش داده شده روی تصاویر شبکه ورزش استقلال خوزستان با 25 امتیاز و تفاضل 13- در رتبه چهاردهم و بالاتر از فولادی قرار گرفت که 25 امتیازی و تفاضل 22- دارد.

نکته اصلی اینجاست که جایگاه تیم ها در جدول رده بندی لیگ برتر در صورت برابر بودن امتیازها با بازی مستقیم تعیین می شود و در صورتی که بازی مستقیم دو تیم هم برابر ب


برچسب ها: هفته بیست و نهم لیگ برتر - استقلال - نمایش - لیگ برتر - استقلال خوزستان - جدول - جدول لیگ برتر
آخرین اخبار سرویس:

اختلاف نظر در سیما روی جدول لیگ برتر/ استقلال خوزستان سقوط می کند یا فولاد؟

اختلاف نظر در سیما روی جدول لیگ برتر/ استقلال خوزستان سقوط می کند یا فولاد؟