موضوعات داغ: - حقوق بازنشستگان - تامين اجتماعي - متناسب سازي - بازنشستگان تامين اجتماعي - انتخابات رياست - همسان سازي حقوق بازنشستگان - انتخابات رياست جمهوري - رياست جمهوري - همسان سازي حقوق - استقلال و پرسپوليس - بيمارستان روحاني بابل - موادفروشان - آرين بانك - زمين خواري لواسانات - اتحاديه بسكتبال غرب آسيا - جشنواره ملي روز جنگلبان - مديريت بحران آب - گازپروم - محمدرضا ميرشفيعي - ابن الدين حميدي - درباره برنامه دورهمي - گوليلمو ويكاريو - فرشاد قديري

مطالب مرتبط:
بازدید نتانیاهو از مناطق شمالی سرزمین های اشغالی با وعده به شهرک نشینان
حمله گسترده حزب الله لبنان به شمال اراضی اشغالی
بازدید نتانیاهو از مناطق شمالی سرزمین های اشغالی با وعده به شهرک نشینان
بازدید نتانیاهو از مناطق شمالی سرزمین های اشغالی / وعده بازگشت به شهرک نشینان
نیکی هیلی روی بمب های اسراییلی را امضا کرد!/عکس
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 9 خرداد 1403 ساعت 11:202024-05-29بين الملل

انتقادهای گسترده از اقدام زشت نیکی هیلی در سرزمین های اشغالی


نیکی هیلی، نماینده سابق آمریکا در سازمان ملل در حمایت آشکار از رژیم صهیونیستی، با حضور در شمال فلسطین اشغالی در مرز با لبنان، با دست نوشته ای گلوله توپ ارتش اشغالگر را امضا کرد.

- نیکی هیلی، نماینده سابق آمریکا در سازمان ملل در حمایت آشکار از رژیم صهیونیستی، با حضور در شمال فلسطین اشغالی در مرز با لبنان، با دست نوشته ای گلوله توپ ارتش اشغالگر را امضا کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، نیکی هیلی که به خاطر مواضع جنگ طلبانه اش به عنوان فرستاده سازمان ملل در دوره دونالد ترامپ شناخته می شود، به خاطر این اقدامش خشم جهانی را برانگیخته است.

عکسی از هیلی در شمال فلسطین اشغالی در مرزها با لبنان در حال امضای گلوله ای که قرار است علیه اهداف حزب الله در جنوب لبنان شلیک شود، منتشر شده است.

در این عکس که به شکل گسترده ای در شبکه های اجتماعی به ویژه پلتفرم ایکس منتشر شده، نیکی هیلی در حال امضای این گلوله و نوشتن این عبارت روی آن است که کارشان را تمام کن، آمریکا همیشه اسراییل را دوست دارد.

نمایش گرافیکی حمایت فرماندار سابق کارولینای جنوبی که دنی دانون، سفیر سابق رژیم صهیونیستی در سازمان ملل متحد و یکی از اعضای برجسته حزب لیکود بنیامین نتانیاهو در کنست، او را همراهی می کدر زمانی انجام شد که ارتش صهیونیستی یک حمله نظامی ویرانگر در غزه را دنبال می کند


برچسب ها: شمال فلسطین اشغالی - نیکی هیلی - فلسطین اشغالی - سازمان ملل - نماینده سابق - لبنان - سازمان
آخرین اخبار سرویس:

انتقادهای گسترده از اقدام زشت نیکی هیلی در سرزمین های اشغالی

انتقادهای گسترده از اقدام زشت نیکی هیلی در سرزمین های اشغالی