مطالب مرتبط:
جهت گیری توسعه استان تهران مبتنی بر تقویت «خدمات نوین» و «دانش پایه» خواهد بود
کدام استان های کشور بارانی است؟
سردار مرتضی عمومهدی فرمانده جدید سپاه روح الله استان مرکزی شد + سوابق
نخستین کاروان حجاج از فرودگاه استان زنجان به سرزمین وحی اعزام شدند
رشد 400 درصد تعیین تکلیف کالاهای رسوبی استان بوشهر
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 7 خرداد 1403 ساعت 18:102024-05-27حوادث

استفاده از کمربند ایمنی رانندگان و کلاه ایمنی موتورسواران در استان ضروری است


رییس پلیس راهنمایی و رانندگی انتظامی استان لزوم استفاده از کمربند و کلاه ایمنی برای رانندگان و موتورسواران خبر داد و گفت: عزم پلیس راهور در برخورد با متخلفان جدی است.

- ایسنا/ایلام رییس پلیس راهنمایی و رانندگی انتظامی استان لزوم استفاده از کمربند و کلاه ایمنی برای رانندگان و موتورسواران خبر داد و گفت: عزم پلیس راهور در برخورد با متخلفان جدی است.

سرهنگ علی احمد شاوردی در گفتگو با ایسنا به لزوم استفاده از کمربند ایمنی در حفظ جان و سلامتی رانندگان اشاره کرد و گفت: متأسفانه رانندگان به دلیل نداشتن اطلاعات کافی از بستن کمربند ایمنی حین رانندگی خودداری کرده و در هنگام بروز تصادف، درصد صدمه دیدن خود و سرنشینان خود را به شدت بالا می برند.

وی اضافه کرد: تحقیقات نشان داده که در حوادث رانندگی بیشترین صدمه به سر و بالا تنه رانندگان وارد می شود که کمربند ایمنی با ثابت نگهداشتن راننده و سرنشین روی صندلی مانع از برخورد سر آنها به شیشه جلو یا فرمان خودرو می شود و نه تنها در برخوردهای رودررو بلکه هنگام برخورد دو خودرو از پهلو نیز از شدت ضربه وارده به راننده و دیگر سرنشینان می کاهد.

رییس پلیس راهور استان اظهار کرد: برخلاف خودروها، هنگام راندن موتورسیکلت تمام اعضاء بدن راکب در معرض ضربه وخطرات ناشی از سوانح رانندگی قرارمی گیرد واستفاد


برچسب ها: رانندگان - پلیس راهنمایی و رانندگی - کمربند ایمنی - راهنمایی و رانندگی - موتورسواران - برخورد با متخلفان - ایمنی
آخرین اخبار سرویس:

استفاده از کمربند ایمنی رانندگان و کلاه ایمنی موتورسواران در استان ضروری است

استفاده از کمربند ایمنی رانندگان و کلاه ایمنی موتورسواران در استان ضروری است