مطالب مرتبط:
آمریکا در حال ارزیابی حمله اسراییل به رفح و ارزیابی این موضوع که از «خط قرمز» جو بایدن گذشته است یا خیر
ببینید | چرت زدن بایدن در مراسم روز یادبود سربازان کشته شده آمریکا
نگرانی شدید دموکرات ها نسبت به چشم انداز پیروزی بایدن در انتخابات 2024
پیش بینی بازار های ارز، بورس و مسکن تا انتخابات 8 تیر/ مناظره ترامپ و بایدن یک روز پیش از انتخابات ایران، تاثیرگذار خواهد بود؟
نگرانی شدید دموکرات ها نسبت به چشم انداز پیروزی بایدن در انتخابات 2024
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 9 خرداد 1403 ساعت 12:102024-05-29بين الملل

بازیگری پنهان و آشکار بایدن در غزه


کارشناس مسائل بین الملل با اشاره به حمایت های واشنگتن از تل آویو، گفت بایدن از یک طرف می خواهد آرای یهودیان آمریکا را از دست ندهد و از طرف دیگر به خاطر حفظ افکار عمومی سعی دارد شرایط را حفظ کند.

- تجاوزات رژیم صهیونیستی به رفح و کشتار مردم بی دفاع، اولین بار نیست که از زمان ایجاد این رژیم اتفاق می افتد، اسراییل در سال 1956 نیز در مساله کشتار خان یونس به اردوگاه پناهندگان رفح دست به قتل عام بیش از 100 فلسطینی زد.

طی 9 ماه اخیر پس از عملیات طوفان الاقصی و شکست اطلاعاتی و امنیتی رژیم صهیونیستی این رژیم تلاش کرد تا با تداوم جنایت های وحشیانه خود در غزه و بعد از آن در رفح بتواند وجهه از بین رفته خود را بدست آورد.

این در حالی است که حتی صدای حامیان اروپایی و آمریکایی تل آویو نیز درآمده و دیوان بین المللی دادگستری نیز در حکمی به رژیم صهیونیستی دستور داد که عملیات خود در رفح را متوقف کند.

همچنین طی این حکم، رژیم صهیونیستی ملزم به تضمین دسترسی بدون مانع به غزه برای کمک های انسانی و ورود هیات های در حال تحقیق درباره اتهامات نسل کشی است.

بسیاری از کشورها درخواست کردند تا حکم دادگاه لاهه اجرایی شود، آنالنا بربوک وزیر امور خارجه آلمان نیز اظهار داشت: دستور دیوان بین المللی دادگستری (دادگاه لاهه) به رژیم صهیونیستی برای متوقف کردن عملیات نظا


برچسب ها: رژیم صهیونیستی - صهیونیستی - دیوان بین المللی دادگستری - کارشناس مسائل بین الملل - تجاوزات رژیم صهیونیستی - رژیم - بین الملل
آخرین اخبار سرویس:

بازیگری پنهان و آشکار بایدن در غزه

بازیگری پنهان و آشکار بایدن در غزه