مطالب مرتبط:
یزدانی تماشاگر تمرین تیم ملی کشتی آزاد شد + عکس
اتفاق استثنایی در تمرین تیم ملی والیبال(ویدیو)
چرا حسینی را به تیم ملی دعوت نکردید؛ پشت پرده چه اتفاقی افتاد؟/ متاسفانه تیم ملی فوتبال شادابی ارائه نمی دهد/ کاری کنید که ما هم مثل ازبکستان پیشرفت کنیم!
سرمربی تیم ملی فوتبال مشخص شد
یزدانی، تنها ناظر تمرینات تیم ملی
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 26 خرداد 1403 ساعت 07:352024-06-15ورزشي

شاگردم به جرم شهرستانی بودن از تیم ملی کاراته خط خورد


یک مربی کاراته خوزستان بر این باور است که شاگردش در مسابقات درون ادرویی به جرم شهرستانی بودن و به دلیل انتقام یکی از داوران از شاگردش، حذف شده و نتوانسته به عضویت ثابت تیم ملی درآید و به همین منظور درخواست برگزاری مسابقه مجدد با حضور داوران غیرمغرض را دارد.

- ایسنا/خوزستان یک مربی کاراته خوزستان بر این باور است که شاگردش در مسابقات درون ادرویی به جرم شهرستانی بودن و به دلیل انتقام یکی از داوران از شاگردش، حذف شده و نتوانسته به عضویت ثابت تیم ملی درآید و به همین منظور درخواست برگزاری مسابقه مجدد با حضور داوران غیرمغرض را دارد.

مظفرمرادی اژگیل در گفت و گو با ایسنا، اظهارکرد: طی روزهای گذشته که مسابقات کاراته انتخابی تیم ملی رده در سنی بزرگسالان در شهرستان همدان برگزار شد، شاگردم به نام آقای سورنا مرادی در این مسابقات شرکت داشت که علیرغم ناداوری یکی از داوران با امتیاز سنشو توانست در وزن 67-کیلوگرم مقام دوم راکسب کند و حتی مدال نقره به همراه حکم قهرمانی نیز به او اعطاء شد.

او ادامه داد: شاگرد من، چند روز پیش هم به اردوی تیم ملی کاراته دعوت شد ولی متاسفانه با برگزاری یک دوره اردو و مسابقه مهندسی شده و فرمالیته و با هماهنگی قبلی، نفر اول و نفر دوم این وزن که شاگر من بود را حذف کردند و دو نفر دیگر را که یکی از آن ها حتی در مساب


برچسب ها: داوران - مسابقات - شهرستان - تیم ملی - کاراته - شهرستانی - خوزستان
آخرین اخبار سرویس:

شاگردم به جرم شهرستانی بودن از تیم ملی کاراته خط خورد

شاگردم به جرم شهرستانی بودن از تیم ملی کاراته خط خورد