مطالب مرتبط:
انسدا چاه های غیرمجاز در مشگین شهر
6 حلقه چاه غیرمجاز در مشگین شهر مسدود شد
فیلم| لحظه ورود طوفان شن به شهر یزد
مراسم گرامیداشت شهدای خدمت در بانک شهر برگزار شد
راهداران این شهر در ماه آخر بهار هنوز برف روبی می کنند! (فیلم)
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 8 خرداد 1403 ساعت 11:352024-05-28اقتصادي

انسدا چاه های غیرمجاز در مشکین شهر


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه استان ها خبرگزاری دانشجو، شهرام خلیلی مدیر منابع آب شهرستان مشگین شهر با اشاره به اجرای طرح تعادل بخشی منابع آب و برخورد با متخلفین از قانون توزیع عادلانه آب افزود: - مدیر منابع آب شهرستان مشکین شهر از انسداد 6 حلقه چاه غیرمجاز در 2 ماه اخیر در این شهرستان خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه استان ها خبرگزاری دانشجو، شهرام خلیلی مدیر منابع آب شهرستان مشگین شهر با اشاره به اجرای طرح تعادل بخشی منابع آب و برخورد با متخلفین از قانون توزیع عادلانه آب افزود: با انسداد این 6 حلقه چاه بیش از 65 هزار مترمکعب در مصرف آب زیرزمینی این شهرستان صرفه جویی شده است.

وی با اشاره به نصب 12 دستگاه کنتور هوشمند و حجمی بر روی چاه های مجاز شهرستان مشگین شهر اظهار کرد: با این اقدام نیز بیش از 237 هزار مترمکعب در مصرف آب زیرزمینی صرفه جویی شده است.

خلیلی ضمن قدردانی از همکاری و مساعدت دستگاه قضایی و نیروی انتظامی شهرستان مشگین شهر در حفاظت از منابع آبی این شهرستان افزود: نیرو های گشت و بازرسی در حفاظت از منابع آبی مشگین شهر فعال بوده و در صورت مشاهده هر گونه سوء استفاده از منابع آبی برخورد قانونی با متخلفان صورت خواهد گرفت.

مدیر منابع آب شهرستان مشگین شهر با تاکید بر اجرای برنامه های اطلاع رسانی و فرهنگ سازی در بین مدارس شهرستان نیز عنوان کرد: طرح دان


برچسب ها: شهرستان - منابع آب - برخورد با متخلفین - طرح تعادل بخشی - مشگین شهر - منابع - توزیع عادلانه
آخرین اخبار سرویس:

انسدا چاه های غیرمجاز در مشکین شهر

انسدا چاه های غیرمجاز در مشکین شهر