مطالب مرتبط:
جزییات پیشنهاد وزارت کشور برای ثبت نام الکترونیکی نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری
جزییات چهاردهمین انتخابات ریاست جمهوری/ ثبت نام از چه زمانی آغاز می شود؟
پیشنهاد ویژه جمهوری اسلامی برای مشارکت 80 درصدی در انتخابات ریاست جمهوری /مهم این نیست چه کسی رییس جمهور می شود، مهم چگونه رییس جمهور شدن است
آیا اعضای شورای برگزاری انتخابات ریاست جمهوری، می توانند نامزد انتخابات شوند؟
دعوت از آیت الله اعرافی برای ثبت نام در انتخابات ریاست جمهوری
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 5 خرداد 1403 ساعت 09:502024-05-25سياسي

جزییات پیشنهاد وزارت کشور برای ثبت نام الکترونیکی نامزد های انتخابات ریاست جمهوری


 به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، «محسن اسلامی» با اشاره به برگزاری انتخابات ریاست جمهوری در 8 تیر 1403، گفت: قانون انتخابات ریاست جمهوری با قانون انتخابات مجلس شورای اسلامی متفاوت است.

- سخنگوی ستاد انتخابات کشور گفت: درخصوص ثبت نام الکترونیکی به شورای نگهبان پیشنهاداتی دادیم که ثبت نام را به صورت الکترونیکی انجام دهیم و آن دسته از افرادی که شرایط لازم را دارند، برای ثبت نام قطعی به ستاد انتخابات کشور مراجعه کنند.

 به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو،  محسن اسلامی با اشاره به برگزاری انتخابات ریاست جمهوری در 8 تیر 1403، گفت: قانون انتخابات ریاست جمهوری با قانون انتخابات مجلس شورای اسلامی متفاوت است.

در قانون جدید انتخابات مجلس، موضوع پیش ثبت نام ها مطرح شده بود که با افراد می توانستند با صحت سنجی مدارکی که در راستای قانون است، وارد انتخابات شوند.

اما در قانون انتخابات ریاست جمهوری، پیش ثبت نام نداریم.

سخنگوی ستاد انتخابات کشور اضافه کرد:، اما باتوجه به تجربیاتی که در انتخابات مجلس شورای اسلامی به دست آوردیم، درخصوص ثبت نام الکترونیکی به شورای نگهبان پیشنهاداتی دادیم که ثبت نام را به صورت الکترونیکی انجام دهیم و آن دسته از افرادی که شرایط لازم را دارند، برای ثبت نام قطعی به ستاد انتخابات کشور مراجعه کنند.


برچسب ها: انتخابات ریاست جمهوری - انتخابات - انتخابات ریاست - ریاست جمهوری - قانون انتخابات - انتخابات مجلس شورای اسلامی - انتخابات مجلس
آخرین اخبار سرویس:

جزییات پیشنهاد وزارت کشور برای ثبت نام الکترونیکی نامزد های انتخابات ریاست جمهوری

جزییات پیشنهاد وزارت کشور برای ثبت نام الکترونیکی نامزد های انتخابات ریاست جمهوری