مطالب مرتبط:
رهاسازی یک قلاده خرس در دودانگه ساری
ژست بامزه یک خرس در شمال
بخشی از حق آبه هیرمند توسط طالبان رهاسازی شد
ویدئو| مرال و شور زندگی در سمسکنده ساری
جغد سفید پس از تیمار در طبیعت رهاسازی شد
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 19 خرداد 1403 ساعت 08:502024-06-08اجتماعي

رهاسازی یک قلاده خرس در دودانگه ساری


«کورس ربیعی» مدیر اداره امور حیات وحش اداره کل حفاظت محیط زیست مازندران: پس از زنده گیری و معاینه و بررسی وضعیت حیوان و اطمینان از سلامتی آن، - کورس ربیعی مدیر اداره امور حیات وحش اداره کل حفاظت محیط زیست مازندران: پس از زنده گیری و معاینه و بررسی وضعیت حیوان و اطمینان از سلامتی آن، توله خرس در نزدیکی محل واقعه در دره جنگلی روستای ذکریا کلا که زیستگاه طبیعی خرس قهوه ای است، به طبیعت برگشت داده شد.

مدیر اداره امور حیات وحش اداره کل حفاظت محیط زیست مازندران از زنده گیری و رهاسازی یک قلاده خرس در حاشیه منطقه پناهگاه حیات وحش دودانگه -چهاردانگه کیاسر ساری خبرداد.

کورس ربیعی مدیر اداره امور حیات وحش اداره کل حفاظت محیط زیست مازندران اظهار کرد: این ماده خرس جوان در حاشیه پناهگاه حیات وحش دودانگه - چهاردانگه کیاسر در روستای ذکریا کلا حد فاصل رودخانه و جنگل و اراضی کشاورزی در دامی که از سوی کشاورزان و به نحو غیرمجاز معمولا برای دفع گراز نصب می شود گرفتار شده بود.

  وی ادامه داد: در پی اطلاع کشاورزان محلی از بروز واقعه اکیپ امداد و نجات محیط زیست مازندران مرکب از دامپزشک، تیمارگر حیات وحش، کارشناس و نیروهای یگان حفاطت محیط زیست استان و منطقه کیاسر به محل واقعه عزیمت و توله خرس گرفتار در تله از طریق بیهوشی زنده گیری شد.


برچسب ها: اداره کل حفاظت محیط زیست - محیط زیست مازندران - حفاظت محیط زیست - حیات وحش - اداره - محیط زیست - مازندران
آخرین اخبار سرویس:

رهاسازی یک قلاده خرس در دودانگه ساری

رهاسازی یک قلاده خرس در دودانگه ساری