مطالب مرتبط:
برنامه محوری به جای تخریب در انتخابات
برنامه محوری به جای تخریب
برنامه محوری به جای تخریب در انتخابات
برنامه محوری هماهنگ، لازمه فعالیت شرکت های تابعه بانک مسکن است
برنامه محوری هماهنگ ،لازمه فعالیت شرکت های تابعه بانک مسکن است
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 22 خرداد 1403 ساعت 12:352024-06-11سياسي

برنامه محوری به جای تخریب


ما باید به سمت انتخاباتی حرکت کنیم که کاندیداهاکارنامه محور باشند وباتوجه به لزوم رعایت اخلاق سیاسی به تخریب رقبای خودازطریق بدگویی،تهمت زنی ولجن پراکنی نپردازند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، محمدکاظم انبارلویی؛ کارشناس مسائل سیاسی در یادداشتی در جام جم نوشت: مدت زیادی تا برگزاری انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری باقی نمانده است و ما این روزها نیز در فضایی اخلاقی به سرمی بریم که به برکت شهدای خدمت به ویژه رییس جمهور محبوب و مظلوم ما پدید آمده است.

بنابراین باید تاکید کرد که چنین فضایی می طلبد تا نامزدهای انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری رقابتی اخلاقی را با یکدیگر در دستور کار قرار دهند.

به عبارت دیگر کاندیداهای ریاست جمهوری باید از هرگونه بددهنی، بدگویی، تهمت زنی و لجن پراکنی پرهیز کنند تا به این شکل بتوان انتخاباتی سالم و پرشور را برگزار کرد.

لازم به یادآوری است که مقام معظم رهبری نیز در مراسم چهاردهم خرداد در جریان سخنرانی که به مناسبت سالروز رحلت امام خمینی (ره) در حرم بنیانگذار انقلاب اسلامی داشتند، تاکید کردند که در رقابت های پیش روی انتخابات بین نامزدها باید اخلاق حاکم باشد؛ بدگویی کردن، تهمت زدن و لجن پراکنی کردن کمکی به پیشرفت کارها نمی کند و به آبروی ملی هم لطمه می زند.


برچسب ها: ریاست جمهوری - انتخابات - چهاردهمین دوره - کاندیداهای ریاست جمهوری - جمهور - انتخاباتی - جمهوری
آخرین اخبار سرویس:

برنامه محوری به جای تخریب

برنامه محوری به جای تخریب