مطالب مرتبط:
دیدار مخبر و وزیر خارجه عمان: ظرفیت های اقتصادی استفاده نشده ای بین دو کشور وجود دارد
ایده های خلاقانه برای دکوراسیون فضای کار اداری کوچک (عکس)
واکنش سخنگوی وزارت خارجه به شایعه نقش شمخانی در مذاکرات هسته ای: نکته ای درخصوص ادعای منابع غیرمعتبر فضای مجازی ندارم / هیات مذاکره کننده همواره با هماهنگی نهاد های بالادستی مذاکرات را پیش برده؛ در این چهارچوب از همه ظرفیت های درون حاکمیت استفاده کرده
اوزونیدیس: VAR فقط برای این2 تیم استفاده شد!
حماس:بدون استفاده از همه قدرتمان ضربات بزرگی به دشمن می زنیم
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 8 خرداد 1403 ساعت 08:252024-05-28اقتصادي

استفاده از ایده های خلاقانه و نخبگان برای تحول اقتصادی ضروری است


مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی کردستان، استفاده از ایده های خلاقانه و استفاده از نخبگان برای تحول اقتصادی، توجه به زیرساخت ها را از مهم ترین کارهایی اعلام کرد که در هیات اندیشه ورز استان پیگیری و انجام می شود.

- ایسنا/کردستان مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی کردستان، استفاده از ایده های خلاقانه و استفاده از نخبگان برای تحول اقتصادی، توجه به زیرساخت ها را از مهم ترین کارهایی اعلام کرد که در هیات اندیشه ورز استان پیگیری و انجام می شود.

فرزاد پیشکاری شامگاه دوشنبه 7 خرداد در نخستین جلسه هیات اندیشه ورز صنعت و تولید کردستان در سال جاری اظهار کرد: هیات اندیشه ورز ظرفیتی برای کمک به مشکلات جامعه کار و تولید است و مطالبه گری و گفتمان از اصول بنیادین این هیات است.

وی هدف از تشکیل هیات اندیشه ورز را تبیین حل مسائل و مشکلات حوزه های تعاون، اشتغال، کارگری و کارفرمایی، جامعه کار و تولید و ایجاد بستر مناسب برای بهره گیری از نیروهای خلاق درون و یا برون سازمانی در جهت نیل به اهداف وزارت کار عنوان کرد.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی کردستان اضافه کرد: لازم است با کمک سازمان بسیج کارگری و کارخانجات و شرکای اجتماعی به دقت مسائل و مشکلات این حوزه ها رصد و مشکلات احتمالی مورد بحث و تبادل نظر قرار گیرد.


برچسب ها: هیات اندیشه ورز - استفاده - اندیشه - کردستان - هیات - رفاه اجتماعی - اقتصادی
آخرین اخبار سرویس:

استفاده از ایده های خلاقانه و نخبگان برای تحول اقتصادی ضروری است

استفاده از ایده های خلاقانه و نخبگان برای تحول اقتصادی ضروری است