مطالب مرتبط:
حجت الاسلام رستمی: آیت الله رییسی تراز را بالا برد؛ کار برای بعدی ها سخت می‎ شود/ مردم به کمتر از شهید رییسی رضایت نخواهند داد
تأثیر جایگاه شهید آیت الله رییسی برای مردم بازگو و تبیین شود
آیت الله جزایری: شهید رییسی در راه خدمت به مردم با خدا معامله کرد
حجت الاسلام رستمی: آیت الله رییسی تراز را بالا برد؛ کار برای بعدی ها سخت می‎ شود/ مردم به کمتر از شهید رییسی رضایت نخواهند داد + فیلم
تقی پور: آیت الله رییسی در خدمت به مردم لحظه ای کوتاهی نکرد
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 7 خرداد 1403 ساعت 12:202024-05-27سياسي

آیت الله رییسی دغدغه مردم را داشت


نماینده مردم کرمان و راور در مجلس یازدهم گفت: رییس جمهور شهید دغدغه مردم را داشت و فرصت استراحت را از خودش گرفته بود تا بیشتر پیگیر امورات دولت و کشور باشد.

- ایسنا/کرمان نماینده مردم کرمان و راور در مجلس یازدهم گفت: رییس جمهور شهید دغدغه مردم را داشت و فرصت استراحت را از خودش گرفته بود تا بیشتر پیگیر امورات دولت و کشور باشد.

دکترمحمدمهدی زاهدی در گفت وگو با ایسنا، مردمی بودن را یکی از ویژگی های برجسته رییس جمهور شهید دانست و اظهار کرد: هر کس که با وی معاشرت داشت، می داند که آیت الله رییسی در مراوداتش کاملا مردمی بود و هرگز احساس نمی کردیم که یک مقام عالی رتبه کشوری است.

وی با اشاره به پست های مختلف رییس جمهور شهید در ادوار مختلف گفت: آیت الله رییسی در دوران ریاست جمهوری همواره در میان مردم حضور می یافت و با مردم بود و به درد و دل های مردم گوش می داد و مردمی بودن این شهید والا مقام در دوران ریاست جمهوریشان به اوج رسید.

نماینده سابق مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی تواضع را یکی دیگر از ویژگی های شخصیتی آیت الله رییسی ذکر کرد و افزود: رییس جمهور شهید دغدغه مردم را داشت و فرصت استراحت را از خودش گرفته بود تا بیشتر پیگیر امورات دولت و کشور باشد و بیشتر به مشکلات مردم بتواند رسیدگی کند.


برچسب ها: مردم - آیت الله رییسی - رییس جمهور - نماینده مردم کرمان - دغدغه مردم - رییس - جمهور
آخرین اخبار سرویس:

آیت الله رییسی دغدغه مردم را داشت

آیت الله رییسی دغدغه مردم را داشت