مطالب مرتبط:
پاسخ قاطع انصارالله به تهدیدات آمریکا
پاسخ قاطع انصارالله به تهدیدات آمریکا
کارشناسی ستاره پیشین تیم ملی آمریکا با مدل موی عجیب + عکس
آمار تمام تقابل های والیبال ایران و آمریکا+عکس
مدل موی عجیب و غریب ستاره پیشین تیم ملی آمریکا+ عکس
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 30 خرداد 1403 ساعت 11:202024-06-19بين الملل

پاسخ قاطع انصارالله به تهدیدات آمریکا


 به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، جنبش انصارالله یمن با صدور بیانیه ای در پاسخ به تهدیدات آمریکا علیه این جنبش اعلام کرد: عملیات های نظامی یمن در دریای سرخ و خلیج عدن ادامه دارد و توقف این عملیات ها وابسته به پایان دادن به تجاوزات رژیم اشغالگر .

- دفتر سیاسی انصارالله با محکوم کردن استاندارد های دوگانه آمریکا و متحدان آن در برابر حقوق ملت ها تاکید کرد عملیات های یمن تنها در صورتی متوقف می شود که تجاوز به غزه و محاصره این منطقه به طور کامل پایان یابد.

 به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، جنبش انصارالله یمن با صدور بیانیه ای در پاسخ به تهدیدات آمریکا علیه این جنبش اعلام کرد: عملیات های نظامی یمن در دریای سرخ و خلیج عدن ادامه دارد و توقف این عملیات ها وابسته به پایان دادن به تجاوزات رژیم اشغالگر علیه غزه و رفع کامل محاصره این منطقه است.

دفتر سیاسی جنبش انصارالله در پاسخ به تهدیدات واشنگتن برای محاکمه یمنی ها به دلیل عملیات هایی که در حمایت از مردم فلسطین انجام می دهند تاکید کرد: عملیات نظامی ما اخلاقی است و با هدف دفاع از حقوق و آزادی انسان ها انجام می شود.

در ادامه این بیانیه آمده است: عملیات های نظامی یمن متوقف نخواهد شد؛ مگر اینکه تجاوز به غزه متوقف شود و محاصره ای که علیه فلسطینیان در این منطقه تحمیل شده ب


برچسب ها: انصارالله - جنبش انصارالله - عملیات - انصارالله یمن - آمریکا - رژیم اشغالگر - تهدیدات
آخرین اخبار سرویس:

پاسخ قاطع انصارالله به تهدیدات آمریکا

پاسخ قاطع انصارالله به تهدیدات آمریکا