مطالب مرتبط:
تاکسی برقی ها چقدر کرایه می گیرند؟
نرخ کرایه تاکسی های برقی اعلام شد
نرخ کرایه تاکسی های برقی اعلام شد
نرخ کرایه «تاکسی های برقی»
نرخ کرایه تاکسی های برقی
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 27 خرداد 1403 ساعت 10:002024-06-16سياسي

تمام فرآیند تحویل تاکسی های برقی انجام شده است


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، مهدی چمران، رییس شورا در حاشیه دویست و چهل و چهارمین جلسه شورا در جمع خبرنگاران، در خصوص تاکسی های برقی، - رییس شورای اسلامی شهر تهران در حاشیه دویست و چهل و چهارمین جلسه شورا، به سؤالات و ابهامات مطرح شده از سوی خبرنگاران پاسخ داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، مهدی چمران، رییس شورا در حاشیه دویست و چهل و چهارمین جلسه شورا در جمع خبرنگاران، در خصوص تاکسی های برقی، اظهار داشت: تمام مسائل، حل شده و منتظر ثبت پلاک هستیم.

جلسه گذشته در صحن شورا تأکید شد که وزارت نفت موظف به پرداخت مابه التفاوت هزینه این تاکسی هاست چرا که تأمین هزینه کامل آن برای رانندگان مشکل است، امیدواریم این مسئله عملی شود.

چمران در پاسخ به سؤالی پیرامون ساخت هتلی در ولنجک نیز توضیح داد: این موضوع در کمیسیون ماده 5 بررسی شده و در شورای عالی معماری و شهرسازی نیز بررسی خواهد شد.

لازم به ذکر است که این مورد نیازمند مصوبه شورا نیست، اما باید به صورت تخصصی و فقط در کمیسیون ماده 5 و شورای عالی معماری و شهرسازی مورد بررسی قرار گیرد.

وی افزود: زمین این هتل، صرفاً به همین منظور به صاحب آن تعلق گرفته و ساخت و ساز دیگری در آنجا رخ نخواهد داد.


برچسب ها: شورا - خبرنگاران - رییس شورا - شورای عالی معماری و شهرسازی - رییس شورای اسلامی شهر تهران - چهارمین - شورای اسلامی شهر تهران
آخرین اخبار سرویس:

تمام فرآیند تحویل تاکسی های برقی انجام شده است

تمام فرآیند تحویل تاکسی های برقی انجام شده است