مطالب مرتبط:
34 میلیون نفر در کشور گیمر هستند
تردد 7 میلیون خودروی فرسوده در کشور
تردد 7 میلیون خودروی فرسوده در کشور
10 میلیون ایرانی خارج از کشور داریم
تردد 7 میلیون خودروی فرسوده در کشور
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 21 خرداد 1403 ساعت 22:252024-06-10سياسي

34 میلیون نفر در کشور گیمر هستند


مدیر پلتفرم ها و هماهنگی ها در بنیاد ملی بازی های رایانه ای، شناسایی نخبگان اعم از بازی سازان و گیمر های حرفه ای را از دستاوردهای این رویداد بیان کرد.

-  مدیر پلتفرم ها و هماهنگی ها در بنیاد ملی بازی های رایانه ای گفت: وجود 34 میلیون نفر گیمر و پنج میلیون گیمر حرفه ای نشان از ظرفیت خوب صنعت بازی های رایانه ای در کشور است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایرنا، محمد فاضلی دوشنبه شب در جلسه هماهنگی نهمین دوره جام قهرمانان بازی های ویدویی اظهارکرد: تولید پنج هزار بازی ویدوئویی توسط بازی سازان ایرانی و سه هزار و 500 بازی ساز در کشور نشان از ظرفیت های خوب برای بهره گیری از این ظرفیت برای ترویج فرهنگ ایرانی و اسلامی است.

وی با اشاره به ورود 20 بازی موبایلی ایرانی در این دوره از مسابقات به منظور حمایت از بازی سازها افزود: گنجاندن این تعداد بازی در کنار بازی فیفا،در حقیقت برای نشان دادن سطح رقابت بازی ها و حمایت از بازی سازها برای رسیدن به نقطه مطلوب و کنار زدن غول های صنعت بازی است .

مدیر پلتفرم ها و هماهنگی ها در بنیاد ملی بازی های رایانه ای، شناسایی نخبگان اعم از بازی سازان و گیمرهای حرفه ای را از دستاوردهای این رویداد بیان کرد.

وی با تاکید بر پر رنگ کردن نقش آموزش فرهنگی بازی های موبایلی ایرانی در بین خانواده ها، از این که هر استان سه روز این رویداد را در


برچسب ها: بازی - بازی های رایانه ای - رایانه ای - هماهنگی - بازی سازان - میلیون - رایانه
آخرین اخبار سرویس:

34 میلیون نفر در کشور گیمر هستند

34 میلیون نفر در کشور گیمر هستند